Nowy Ford Puma – kolejne silniki, skrzynie biegów, wersje wyposażenia

Najnowsze wcielenie Forda Puma pojawiło się na rynku już kilka miesięcy temu. Gdy wraz z początkiem wiosny 2020 uczestniczyłem w jego premierowych jazdach, oferta tego modelu zawierała ograniczoną ilość wersji i układów napędowych. Teraz Ford rozszerza ofertę swojego stylowego SUV’a.

Osoby, chcące rzucić okiem na moje wrażenia z jazdy Pumą w wersji ST-Line i z silnikiem 1.0 EcoBoost 155 KM, powinny udać się w to miejsce. Przechodząc jednak do nowości w palecie tego modelu.

Ford Puma – silniki, skrzynie biegów

Pierwszą w nich będzie pojawiający się w ofercie silnik diesla 1.5 EcoBlue o mocy 120 KM, który domyślnie połączony będzie z manualną skrzynią biegów M6. Według cyklu WLTP samochód w niego wyposażony zużywać ma od 4,5 l / 100 km. Kolejną nową pozycją jest benzyna 1.0 EcoBoost 125 KM, z którą sprzężona będzie dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów o 7 przełożeniach. W tym przypadku cykl WLTP przewiduje spalanie od 6 litrów. Dotychczas oferowane silniki zostają w ofercie – zatem wciąż kupić będzie można Pumę z 1.0 EcoBoost 95, 125 i 155 KM z manualami.

Omawiany crossover Forda w 2020 roku zyska również nową wersję wyposażeniową, nazwaną ST-Line V. Cechami wyróżniającymi ją będą chociażby satynowana aluminiowa górna osłona chłodnicy, dolna mająca kolor hebanu czy dodatkowy spoiler. Nowy Ford Puma to auto, które dobrze przyjmuje bardziej charakterne pakiety stylistyczne, więc w ST-Line V będzie jej wyjątkowo do twarzy.

1 KOMENTARZ

  1. Prezentuje się fajnie, ale też kosztuje swoje. Dlatego jak będę zmieniał auto to raczej na coś ze stajni ssangyonga. Szczególnie, że mam kartę dużej rodziny to zawsze mogę liczyć na zniżkę na ich auta

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 KM Intens – TEST

Renault Megane, czyli popularny hatchback Francuzów przeszedł w 2020 roku face lifting - przy czym jego "twarz"...

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż - karoserię, koła, jakiś silnik,...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...