Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 155 KM ST-Line (2020) – TEST

Nowy Ford Puma zrywa z bryłą nadwozia, która cechowała poprzednie auto w ofercie producenta, nazwane na cześć drapieżnego kota. Z małego coupe, stał się bowiem niewielkim crossoverem. Współczesna Puma nie rezygnuje za to z nieprzeciętnego stylu, jakim cechował się jej poprzednik. Jak wypada ten model w praktyce?

Miałem okazję się o tym przekonać, spędzając kilka godzin z crossoverem Forda na premierowych jazdach w Polsce. Samochód, jaki dostałem do testów należał do najbogatszej wersji wyposażeniowej ST-Line, cechującej się licznymi sportowymi akcentami. Pod jego maską pracował silnik benzynowy 1.0 EcoBoost 155 KM, który wsparty był układem elektrycznym, ponieważ Puma może być miękką hybrydą. Trasa testowa prowadziła przez różne tereny – od miejskich ulic, aż po autostradę. Zatem pomimo krótkiego czasu, całkiem nieźle mogłem je poznać. Przygoda z małym Fordem była o tyle ciekawa, że model ten wprowadza trochę nowości do świata tego producenta. Mamy nowy zestaw elektronicznych wskaźników, zmienione grafiki w systemie SYNC 3 czy MagicBox w bagażniku. O tych wszystkich rzeczach opowiadam w teście wideo, do obejrzenia którego zapraszam.

Podczas mojej przygody z Pumą, cyknąłem jej też trochę zdjęć. Ich galeria znajduje się poniżej.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Elektryczny Opel Corsa-e 136 KM Elegance – TEST

Nowy Opel Corsa występuje również jako samochód elektryczny. Zyskuje on wtedy na końcu nazwy modelu człon "-e",...

Skoda Superb iV 1.4 TSI 218 KM Laurin & Klement – TEST

Skoda Superb przeszła niedawno facelifting, a od 2020 roku oferowana jest też na rynku wersja będąca hybrydą plug-in, która nazwana została iV....

Ford Kuga Plug-in Hybrid ST-Line – TEST

Nowy Ford Kuga oferowany jest w Polsce również jako hybryda plug-in. Jak jeździ taka odmiana kompaktowego SUV'a? W trakcie krótkiego, premierowego spotkania...

Cupra Ateca 2.0 TSI 300 KM DSG 4Drive – TEST

Cupra Ateca to naprawdę mocny SUV, bo pod jego maską pracuje silnik benzynowy 2.0 TSI 300 KM. Występuje on również w edycji...

Seat Leon 1.5 TSI 150 KM FR i Xcellence – TEST

Nowy Seat Leon to samochód, który mocno zmienia sposób obsługi, jaki znaliśmy ze starszych samochodów marki, stawiając na więcej smartfonowych doświadczeń. Zauważalnie...