Opel Mokka 2021 – informacje. Wygląd może być intrygujący

Opel w ostatnich latach całkiem mocno rozszerzył swoją paletę samochodów o podwyższonym nadwoziu. Trafiły do niej konstrukcje powstałe już po mariażu z grupą PSA, w których poczuć można pewne wspólne elementy z Peugeotami czy Citroenami. Mokka, przez swój rynkowy staż, była jednak Oplem nietkniętym francuskimi wpływami. Jaki będzie następca?

W jego przypadku będziemy mogli mówić o pełnoprawnym dziecku grupy PSA, opartym o stworzoną w tym koncernie platformę modułową CMP. Jej obecność oznacza, że nową Mokkę napędzać będą mogły zarówno silniki spalinowe, jak również elektryczne. Zapewne część innych technologii na pokładzie też będzie wspólna. Osobiście nie mam z tym żadnych problemów, ponieważ jeżdżąc Grandlandem X – nie czułem w nim braku „oplowego ducha”, zwłaszcza dzięki zgodnej z filozofią marki klasyczną obsługą czy wyglądem. Zatem nowa Mokka ma u mnie na start czystą kartę i podchodzę do niej optymistycznie.

Nowy Opel Mokka – wygląd

I muszę przyznać, że po obejrzeniu zapowiedzi tego modelu w kamuflażu – też jestem mocno ciekawy jak to auto będzie wyglądać. Spójrzmy na film prezentujący przedsmak wyglądu omawianego Opla.

Światła mają naprawdę intrygujący kształt. Pokazuje on, że nowy Opel Mokka w 2021 roku może wprowadzić samochody tej marki w nową stylistyczną erę, z poziomymi światłami i nawiązującą do modeli koncepcyjnych stylistyką. O nowym rozdaniu stylistycznym świadczyć może też czcionka użyta do napisania nazwy modelu – mocno odmienna od tego, z czym mamy do czynienia obecnie. Zobaczyć ją można w tytułowej grafice tego wpisu.

Z informacji, które wiemy dotychczas oficjalnie, nowy model będzie o 120 kg lżejszy od poprzednika i ma zapewnić jednocześnie większą stabilność podczas jazdy. Wiemy również, że Mokka w całej okazałości zaprezentowana zostanie pod koniec 2020, a w sprzedaży w Polsce pojawi się na początku 2021 roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...