Opel Grandland X 1.5 Diesel 130 KM Elite (2019) – TEST

W 2017 roku gama SUV’ów Opla wyraźnie się wzmocniła. Mokka przeszła lifting, stając się Mokką X, a do palety modelowej dołączyły dwie zupełnie nowe pozycje – Crossland X i Grandland X. Do testów trafił mi się drugi z wymienionych modeli, w ciekawej konfiguracji.

Otrzymałem go bowiem w odmianie Elite, czyli drugiej od góry najlepiej wyposażonej. Na pokładzie znaleźć można było w nim sporo bajerów, ale ich poziom nie był oderwany od rzeczywistości – przez co można zakładać, że tak wyposażonym Grandlandem X z salonów nie będą wyjeżdżali tylko absolutni entuzjaści tego modelu. Pod maską testówki ujrzeć można było coraz rzadszy widok w dzisiejszych czasach, ponieważ znalazł się tam silnik wysokoprężny 1.5 Diesel o mocy 130 KM, a połączona była z nim automatyczna skrzynia biegów.

Przez tydzień jazd opisywanym Oplem „zrobiłem” nim ponad 1300 kilometrów i poznałem jego zachowanie na drodze w różnych warunkach. Efektem tej przygody jest wideotest, gdzie dokładnie przedstawiłem jakie cechy ma w sobie Grandland X i dla kogo ten samochód, może być dobrym wyborem. Zapraszam do oglądania:

Dla osób, które chciałyby rzucić okiem jak ten samochód wygląda w formie statycznej, czyli na zdjęciach – przygotowałem małą galerię, znajdującą się poniżej.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...