Volkswagen – startuje wyprzedaż rocznika 2017. Jakie obniżki i rabaty czekają?

Koniec roku 2017 to u wielu producentów z branży motoryzacyjnej okres, w którym oferują oni nowe samochody po okazyjnych cenach. Nie inaczej jest w przypadku Volkswagena, który przygotował obniżki dla swoich klientów, którym nie przeszkadza wchodzenie w 2018 rok z autem z roku modelowego 2017. Zobaczmy, ile można zaoszczędzić.

Konkretną kwotę urwać można praktycznie na każdym modelu, który dostępny jest w ofercie tego niemieckiego producenta. Oczywiście największe rabaty czekają na tych klientów, którzy zainteresują się samochodami najdroższymi – mam tu na myśli model Touareg, którego kupując na wyprzedaży można zaoszczędzić aż 24 000 zł. Niemniej imponująco wygląda oferta na Passata, gdzie obniżka wynosi 18 000 zł. Popularny model Golf sprzedawany jest z upustem 10 000 zł, podobnie jak najgorętsza nowość Volkswagena, czyli Arteon.

Pełna lista modeli wraz z dostępnymi na wyprzedaży rocznika 2017 rabatami znajduje się poniżej:

  • up! – 4.000 zł
  • Polo – do 5.000 zł
  • Golf – 10.000 zł
  • Golf Sportsvan – 10.000 zł
  • Beetle – 12.000 zł
  • Jetta – 11.700 zł
  • Touran – 10.000 zł
  • Tiguan – 8.000 zł
  • Tiguan Allspace – 8.000 zł
  • Scirocco – 15.000 zł
  • Passat – 18.000 zł
  • Arteon – 10.000 zł
  • Sharan – 18.000 zł
  • Touareg – 24.000 zł

Dodatkowo Volkswagen przygotował jeszcze jeden bonus dla klientów – jest nim pakiet przeglądów na 4 lata kosztujący 99 zł, co pozwala na oszczędności wynoszące 4400 zł. Oferta jest zatem ciekawa, więc jeśli ktoś myśli o kupnie nowego Volkswagena z 2017 roku, to teraz jest na to najlepsza okazja.

1 KOMENTARZ

  1. volkswagenem poruszałem się już jakiś czas to dobre auto ale niestety już nie nadaje się do jazdy. mam dużo zarzutu co to firmy także uważam że czas zmienić markę. ostatnio wpadłem do salonu peugeota i chyba zdeycyduje się na model 2008 bo wyprzedaż rocznika jest faktycznie bardzo korzystna-no przede wszystkim dla mojej kieszeni :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Fizyczne przyciski i pokrętła w samochodach – czemu tracą popularność?

Coraz więcej producentów samochodów rezygnuje z klasycznych, fizycznych pokręteł i przycisków, na rzecz płytek dotykowych lub zaszywania...

Hyundai i30 1.5 DPI 110 KM Comfort – TEST

Jak wypada Hyundai i30 po liftingu, który przeszedł w 2020 roku? Miałem okazję to sprawdzić, testując samochód w bardzo ciekawej konfiguracji. Rzadko...

Honda Jazz Hybrid 109 KM Executive – TEST

Honda Jazz to nie jest zwykły, mały miejski samochód. Chociaż gabaryty ma niewielkie, to dzięki wysokiemu nadwoziu i zmyślnym rozwiązaniom pokroju specyficznego...

Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 KM Tekna – TEST

Nissan Juke pierwszej generacji był jednym z pionierów segmentu kompaktowych crossoverów, wyróżniając się jednocześnie w nim swoją bryłą. Bardzo niestandardowy projekt nadwozia...

Volvo XC40 Recharge T5 R-Design – TEST

Zmiany dążące do elektryfikacji w motoryzacji są nieubłagane, a jednym z modeli wpisujących się w ten trend jest Volvo XC40, które od...