Na Top Gear bez Jeremy’ego Clarksona nie zgadzają się jego koledzy – James May i Richard Hammond

Wciąż ważą się losy programu Top Gear oraz jego najsłynniejszego prezentera – Jeremy’ego Clarksona. Na chwilę obecną Clarkson jest przez BBC zawieszony, więc do momentu zakończenia prac przez komisję wyjaśniającą nie ma szans na jego pojawienie się na antenie. Szansa na powrót Top Gear bez niego jednak była, ale pomysł został odrzucony. I bardzo dobrze.

Brak emisji Top Gear to wymierne straty dla BBC. Nie ma co się zatem dziwić, że rozważane są różne opcje dotyczące przyszłości programu i jego jak najszybszego powrotu na antenę. Sezon 22 ma w końcu jeszcze 3 niewyemitowane i praktycznie gotowe odcinki. Brakuje jedynie nagrania wstawek ze studia.

Według doniesień, do których dotarł portal Mirror producenci zastanawiali się, czy możliwe byłoby planowe wyemitowanie pozostałych odcinków w których przygotowane wcześniej materiały byłyby normalnie wyświetlane, a Jeremy’ego Clarksona brakowałoby jedynie podczas wstawek ze studia.

Jeremy Clarkson podczas testu Mazdy CX-5

Szybko jednak pomysł został zarzucony, ponieważ nie zgodzili się na niego dwaj pozostali prezenterzy – James May oraz Richard Hammond. Mieli oni stwierdzić, że bez Jeremy’ego nie zamierzają oni nagrywać kolejnych odcinków w studiu Top Gear.

Mimo, że bardzo chciałbym, aby trzy ostatnie odcinki 22 serii (S22E08, S22E09, S22E10) zostały wyemitowane, to nie wyobrażam sobie, aby Jeremy Clarkson nie brał udziału w ich nagrywaniu. Wstawki ze studia, albo np. newsy z prezenterami w niepełnym składzie? Może dyrektorzy BBC byliby zadowoleni nie tracąc kolejnych pieniędzy za zawieszenie emisji programu, jednak efekt byłby maksymalnie sztuczny.

Dobrze więc, że James i Richard zachowali się tak jak powinni. Teraz czekamy na efekty prac komisji i oby już niedługo sezon 22 Top Gear mógł zostać wznowiony w pełnym składzie.

AKTUALIZACJA:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...