Na Top Gear bez Jeremy’ego Clarksona nie zgadzają się jego koledzy – James May i Richard Hammond

Wciąż ważą się losy programu Top Gear oraz jego najsłynniejszego prezentera – Jeremy’ego Clarksona. Na chwilę obecną Clarkson jest przez BBC zawieszony, więc do momentu zakończenia prac przez komisję wyjaśniającą nie ma szans na jego pojawienie się na antenie. Szansa na powrót Top Gear bez niego jednak była, ale pomysł został odrzucony. I bardzo dobrze.

Brak emisji Top Gear to wymierne straty dla BBC. Nie ma co się zatem dziwić, że rozważane są różne opcje dotyczące przyszłości programu i jego jak najszybszego powrotu na antenę. Sezon 22 ma w końcu jeszcze 3 niewyemitowane i praktycznie gotowe odcinki. Brakuje jedynie nagrania wstawek ze studia.

Według doniesień, do których dotarł portal Mirror producenci zastanawiali się, czy możliwe byłoby planowe wyemitowanie pozostałych odcinków w których przygotowane wcześniej materiały byłyby normalnie wyświetlane, a Jeremy’ego Clarksona brakowałoby jedynie podczas wstawek ze studia.

Jeremy Clarkson podczas testu Mazdy CX-5

Szybko jednak pomysł został zarzucony, ponieważ nie zgodzili się na niego dwaj pozostali prezenterzy – James May oraz Richard Hammond. Mieli oni stwierdzić, że bez Jeremy’ego nie zamierzają oni nagrywać kolejnych odcinków w studiu Top Gear.

Mimo, że bardzo chciałbym, aby trzy ostatnie odcinki 22 serii (S22E08, S22E09, S22E10) zostały wyemitowane, to nie wyobrażam sobie, aby Jeremy Clarkson nie brał udziału w ich nagrywaniu. Wstawki ze studia, albo np. newsy z prezenterami w niepełnym składzie? Może dyrektorzy BBC byliby zadowoleni nie tracąc kolejnych pieniędzy za zawieszenie emisji programu, jednak efekt byłby maksymalnie sztuczny.

Dobrze więc, że James i Richard zachowali się tak jak powinni. Teraz czekamy na efekty prac komisji i oby już niedługo sezon 22 Top Gear mógł zostać wznowiony w pełnym składzie.

AKTUALIZACJA:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...