Jeremy Clarkson zwolniony, koniec Top Gear takiego, jakiego znamy stał się faktem

Sprawdził się najgorszy scenariusz – szefostwo BBC podjęło decyzję o tym, aby nie przedłużać kontraktu Jeremy’ego Clarksona, o czym poinformowało w oficjalnym komunikacie.

Sytuacja taka jeszcze miesiąc temu była niewyobrażalna, kiedy to 22 sezon Top Gear rozkręcał się z każdym odcinkiem, dawkując nam co tydzień wielkie emocje. Jednak przez swoją głupotę – trzeba to powiedzieć wprost – Jeremy Clarkson zakończył swoją karierę w BBC i najpewniej istnienie tego programu. Bo jak inaczej można zaklasyfikować uderzenie producenta z powodu braku ciepłego posiłku?

BBC nie podało konkretnych informacji dotyczących przyszłości Top Gear – stacja będzie podejmować kroki, aby przywrócić go w 2016 roku na antenę. Trudno jednak wyobrazić sobie, że ten program motoryzacyjny będzie mógł istnieć dalej w podobnej formie bez Clarksona.

:(

Oficjalne oświadczenie BBC możecie przeczytać tutaj.

14 KOMENTARZE

  1. […] Tutaj niestety nie mamy dobrych wiadomości, ponieważ pakiet w którym będzie można oglądać Clarkson, Hammond & May kosztował będzie 79 funtów rocznie. Nie jest to może porażająca cena, jednocześnie trzeba brać pod uwagę, że wiele osób będzie potrzebowało tego pakietu wyłącznie dla nowego programu motoryzacyjnego, a wtedy koszt obejrzenia jednego odcinka robi się znaczący. W Polsce niewiadomą jest również dostępność usługi, więc Torrenty czy inne drogi do nielegalnego uzyskania dostępu do nowego programu będą pewnie przeżywały w dniach premiery kolejnych odcinków prawdziwe oblężenie. A osoby odpowiedzialne za BBC Brit w Polsce pewnie będą przeklinały swoich brytyjskich kolegów za to, że zwolnili Clarksona. […]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Fizyczne przyciski i pokrętła w samochodach – czemu tracą popularność?

Coraz więcej producentów samochodów rezygnuje z klasycznych, fizycznych pokręteł i przycisków, na rzecz płytek dotykowych lub zaszywania...

Hyundai i30 1.5 DPI 110 KM Comfort – TEST

Jak wypada Hyundai i30 po liftingu, który przeszedł w 2020 roku? Miałem okazję to sprawdzić, testując samochód w bardzo ciekawej konfiguracji. Rzadko...

Honda Jazz Hybrid 109 KM Executive – TEST

Honda Jazz to nie jest zwykły, mały miejski samochód. Chociaż gabaryty ma niewielkie, to dzięki wysokiemu nadwoziu i zmyślnym rozwiązaniom pokroju specyficznego...

Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 KM Tekna – TEST

Nissan Juke pierwszej generacji był jednym z pionierów segmentu kompaktowych crossoverów, wyróżniając się jednocześnie w nim swoją bryłą. Bardzo niestandardowy projekt nadwozia...

Volvo XC40 Recharge T5 R-Design – TEST

Zmiany dążące do elektryfikacji w motoryzacji są nieubłagane, a jednym z modeli wpisujących się w ten trend jest Volvo XC40, które od...