Cupra Studio w Warszawie otwarte – to trzecie tego typu miejsce na świecie

Sposób sprzedaży samochodów coraz bardziej ewoluuje. Nie mówię tu tylko o oferowaniu klientom rozwiązań w Internecie, ale też o tradycyjne miejsca sprzedaży. Dosyć „surowe” salony samochodowe ulokowane na drogach wylotowych z miast oczywiście wciąż istnieją i stanowią istotną część punktów sprzedaży – ale producenci coraz śmielej starają się zaoferować klientom miejsca mniej standardowe. Jednym z nich jest Cupra Studio w Warszawie.

Otworzone zostało ono w połowie lutego 2021 roku i mieści się przy Alei Solidarności 171. Wybrałem się tam, aby zobaczyć czym się ono wyróżnia – jest to bowiem trzeci punkt tego typu na świecie i drugi w Europie. Pierwsza rzecz, która zwraca uwagę w Cupra to jego zupełnie odmienny charakter. Nie ma tutaj dużego placu z samochodami czy dużej hali, tzw. „showroomu”. Mamy za to wystrój bardziej przypominający elegancki sklep z centrum handlowego, w którym po prostu produktami są samochody. Całość jest gustownie zaprojektowana, wyposażona w tablety pokazujące informacje o każdym z modeli, a także z obsługą składającą się z najlepszych sprzedawców Cupry.

Dla osób, które poważnie myślą o kupnie auta tej marki jest to bardzo przyjemne miejsce, aby dowiedzieć się więcej o interesującym modelu, ale też osoby chcące po prostu poznać Cuprę na pewno znajdą w Studio to, czego szukają – wszak mamy tutaj do czynienia z nową marką, która nie jest zakorzeniona w ogólnej świadomości jak Seat. Do poniedziałku 15 lutego w salonie wystawiany jest szczególny samochód, dlatego jeśli ktoś akurat tego dnia może się wybrać na Aleję Solidarności 171, to spotka tam e-CUPRA ABT XE1, czyli model który w kwietniu 2021 roku wystartuje w serii wyścigowej Extreme E. Ponieważ w Warszawie znajduje się „prawdziwy” egzemplarz tej wyścigówki, stąd tak krótki okres jego obecności tam.

Nawet jednak po 15 lutego, w Cupra Studio pozostaną Formentory i Leony, zatem dla fanów tej marki atrakcji wciąż nie będzie w tym salonie brakować.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Mercedes Klasa E Coupe E300 2.0 272 KM – TEST

Kupując samochód z segmentu premium można zaszaleć i egzemplarz Mercedesa Klasy E Coupe, który dostałem na kilka dni do...