Nowe Volvo S90 – mamy zdjęcia szpiegowskie prosto… z fabryki zabawek

Volvo XC90 było dopiero początkiem nowego trendu stylistycznego szwedzkiej marki. Wkrótce debiutować będą kolejne modele – wśród nich ma być S90, czyli następca będącego w sprzedaży naprawdę długo modelu S80. Być może jego finalny wygląd przed premierą poznaliśmy za sprawą…przecieku z fabryki samochodów-zabawek.

Nowe Volvo XC90 to niesamowicie intrygujący samochód, o czym pisałem jakiś czas temu na stronie. Wspominałem też o tym, że obecnie w ofercie Szwedów mamy ogromny rozstrzał stylistyczny – znaleźć możemy w niej zupełnie nowego SUVa, modele przejściowe (V60, XC60) oraz takie, po których widać, że pochodzą już trochę z poprzedniej, motoryzacyjnej epoki (V70, S80).

Najwyższy czas, aby Volvo poszło za ciosem i upodobniło resztę swoich modeli do XC90. Jednym z kolejnych, odświeżonych aut w palecie ma być flagowy sedan, który teraz przyjmie oznaczenie S90. Samochód w salonach pojawić się ma w 2016 lub 2017 roku, ale bardzo możliwe jest, że jego finalny (albo bardzo do niego zbliżony) wygląd poznaliśmy już teraz. Wszystko za sprawą zdjęć, które wyciekły z fabryki samochodów-zabawek. Oto one:

O samochodzie mogę powiedzieć krótko: z przodu wygląda rewelacyjnie, podobnie jest z linią boczną. Agresywnie, dynamicznie, a zarazem – charakterystycznie dla Volvo – stylowo i prestiżowo. Za to bardzo nie podoba mi się tył. Ogromne tylne klosze lamp o dziwnym kształcie przynajmniej w pomniejszeniu wyglądają po prostu słabo. Może w skali 1:1, z fajnymi wzorami świateł LED będzie lepiej.

A może to, co oglądamy to po prostu zręcznie wykonana mistyfikacja? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy Volvo rzuci więcej światła na nową generację swojej flagowej limuzyny.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Fizyczne przyciski i pokrętła w samochodach – czemu tracą popularność?

Coraz więcej producentów samochodów rezygnuje z klasycznych, fizycznych pokręteł i przycisków, na rzecz płytek dotykowych lub zaszywania...

Hyundai i30 1.5 DPI 110 KM Comfort – TEST

Jak wypada Hyundai i30 po liftingu, który przeszedł w 2020 roku? Miałem okazję to sprawdzić, testując samochód w bardzo ciekawej konfiguracji. Rzadko...

Honda Jazz Hybrid 109 KM Executive – TEST

Honda Jazz to nie jest zwykły, mały miejski samochód. Chociaż gabaryty ma niewielkie, to dzięki wysokiemu nadwoziu i zmyślnym rozwiązaniom pokroju specyficznego...

Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 KM Tekna – TEST

Nissan Juke pierwszej generacji był jednym z pionierów segmentu kompaktowych crossoverów, wyróżniając się jednocześnie w nim swoją bryłą. Bardzo niestandardowy projekt nadwozia...

Volvo XC40 Recharge T5 R-Design – TEST

Zmiany dążące do elektryfikacji w motoryzacji są nieubłagane, a jednym z modeli wpisujących się w ten trend jest Volvo XC40, które od...