Nowe Volvo S90 – mamy zdjęcia szpiegowskie prosto… z fabryki zabawek

Volvo XC90 było dopiero początkiem nowego trendu stylistycznego szwedzkiej marki. Wkrótce debiutować będą kolejne modele – wśród nich ma być S90, czyli następca będącego w sprzedaży naprawdę długo modelu S80. Być może jego finalny wygląd przed premierą poznaliśmy za sprawą…przecieku z fabryki samochodów-zabawek.

Nowe Volvo XC90 to niesamowicie intrygujący samochód, o czym pisałem jakiś czas temu na stronie. Wspominałem też o tym, że obecnie w ofercie Szwedów mamy ogromny rozstrzał stylistyczny – znaleźć możemy w niej zupełnie nowego SUVa, modele przejściowe (V60, XC60) oraz takie, po których widać, że pochodzą już trochę z poprzedniej, motoryzacyjnej epoki (V70, S80).

Najwyższy czas, aby Volvo poszło za ciosem i upodobniło resztę swoich modeli do XC90. Jednym z kolejnych, odświeżonych aut w palecie ma być flagowy sedan, który teraz przyjmie oznaczenie S90. Samochód w salonach pojawić się ma w 2016 lub 2017 roku, ale bardzo możliwe jest, że jego finalny (albo bardzo do niego zbliżony) wygląd poznaliśmy już teraz. Wszystko za sprawą zdjęć, które wyciekły z fabryki samochodów-zabawek. Oto one:

O samochodzie mogę powiedzieć krótko: z przodu wygląda rewelacyjnie, podobnie jest z linią boczną. Agresywnie, dynamicznie, a zarazem – charakterystycznie dla Volvo – stylowo i prestiżowo. Za to bardzo nie podoba mi się tył. Ogromne tylne klosze lamp o dziwnym kształcie przynajmniej w pomniejszeniu wyglądają po prostu słabo. Może w skali 1:1, z fajnymi wzorami świateł LED będzie lepiej.

A może to, co oglądamy to po prostu zręcznie wykonana mistyfikacja? O tym przekonamy się już wkrótce, gdy Volvo rzuci więcej światła na nową generację swojej flagowej limuzyny.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...