Facelifting BMW Serii 1 (F20) – naprawdę zaskoczyła mnie metamorfoza tego samochodu

Gdy do sprzedaży wchodziła obecna generacja BMW Serii 1 zachodziłem w głowę: co niemieccy projektanci najlepszego zrobili? Inne modele tego producenta z ostatnich lat wyglądają albo dobrze, albo rewelacyjnie. Tymczasem 1er było takim brzydkim kaczątkiem w gamie BMW. Dlatego zdziwiłem się, jak bardzo jego stylistyka została poprawiona po ostatnim faceliftingu.

Mój główny zarzut względem starej „jedynki” dotyczył przednich świateł, które nie wiadomo dlaczego zostały bardzo rozciągnięte w pionie. Samochód wyglądał nieźle gdy dołożono do niego pakiet stylistyczny M (foto z lewej), ale już w bardziej cywilnej wersji tak różowo nie było (foto z prawej).

Teraz za sprawą wcale nie tak ogromnych modyfikacji przód samochodu ma zupełnie inny wyraz. Trochę przeprojektowany został zderzak i przede wszystkim lampy i teraz auto wygląda bardzo dobrze nawet w mniej sportowych wersjach.

BMW Seria 1 - przód po faceliftingu

Z tyłu też zmieniło się w sumie niewiele – powiększone zostały trochę reflektory. I znowu mała zmiana, duży efekt.

BMW Seria 1 - tył po faceliftingu

Odświeżone BMW Serii 1 (F20) to doskonały przykład tego, że czasami wystarczy parę szlifów aby uzyskać pożądany efekt. Naprawdę byłem zaskoczony, z tego brzydkiego kaczątka dzięki faceliftingowi wyrósł naprawdę przyciągający wzrok łabędź.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...