Mitsubishi Eclipse Cross 2.4 PHEV 188 KM Ralliart – TEST

Mitsubishi Eclipse Cross po liftingu występuje wyłącznie jako hybryda plug in. Od niedawna producent oferuje w nim również specjalny pakiet stylistyczny Ralliart, który jest nawiązaniem do cieszącej się dużym uznaniem w przeszłości, sportowej linii samochodów Mitsubishi. Jakie zmiany Ralliart tutaj wprowadza i ile kosztuje przyozdobienie nadwozia tymi elementami? Na to pytanie odpowiadam w teście wideo tego samochodu.

Aby dobrze sprawdzić Eclipse Crossa w każdych warunkach, pojechałem nim chociażby w długą trasę w góry i sporo ujęć na filmie pochodzi właśnie z tego regionu Polski, zatem poza informacjami o samochodzie znaleźć można też porcję ładnych widoków. Osoby zainteresowane tym samochodem, zapraszam do oglądania.

Poniżej można też rzucić okiem na galerię zdjęć omawianego modelu.

Mitsubishi Eclipse Cross 2023 – zdjęcia

Najnowsze teksty

Ford Puma ST X 1.0 Ecoboost 170 KM Powershift – TEST

Ford Puma ST na początku oferowany był wyłącznie z manualną skrzynią biegów i silnikiem 1.5 Ecoboost 200 KM. Teraz...