Jeśli ktoś poszukuje modelu, w którym może dowolnie wybierać w stopniu elektryfikacji silników benzynowych, to Hyundai Tucson jest bardzo ciekawą propozycją. Samochód ten można bowiem dorwać z 1.6 T-GDI bez żadnych dodatków, ale można też zgarnąć miękką hybrydę MHEV, zwykłą hybrydę HEV albo plug in PHEV. Ja teraz do jazdy dostałem ten przedostatni wariant – a ponieważ większością pozostałych w Tucsonie też miałem okazję jeździć – postanowiłem też je trochę porównać.
Poza tym ogólnie przedstawiam co sobą reprezentuje Hyundai Tucson, ponieważ dla zwolenników trochę bardziej tradycyjnych jeśli chodzi o obsługę samochodów, ale mających bardziej wyrazisty wygląd nadwozia – jest to naprawdę ciekawa propozycja. Samochód który prezentuję przynależy do najbogatszej wersji wyposażeniowej N-Line. Wspominany układ hybrydowy oznacza 1.6 T-GDI wsparty silnikiem elektrycznym i generujący 230 KM. Zapraszam do oglądania.
Polecam też rzucić okiem na porcję zdjęć, które zrobiłem podczas jazdy tym samochodem.