Peugeot e-208 50 kWh 136 KM GT – TEST

Peugeot 208 to mały, miejski hatchback. W jego najnowszym wcieleniu, chcąc mieć jego najostrzejszą wersję, trzeba zdecydować się na elektryka nazwanego e-208. Ma on silnik generujący 136 KM, co w przypadku samochodów na prąd oznacza już całkiem przyjemne osiągi, a aby jeszcze bardziej wyróżnić go wizualnie można zdecydować się na wersję GT. Egzemplarz w takiej konfiguracji dostałem do testów.

O tym jak samochód sobie poradził opowiadam w teście wideo. Model ten bowiem został całkiem nieźle już na etapie projektowania dostosowany do ostrzejszych wersji. Już na pierwszy rzut oka dostrzec można w nim lekki pazur, jeśli porówna się Peugeota e-208 do innych, małych hatchbacków. Też filozofia i-Cockpit i niewielka kierownica w kabinie sprawiają, że wrażenia z jazdy odbiegają od pozostałych samochodów. Więcej na temat elektrycznej 208-mki mówię na filmie, który obejrzeć można poniżej.

Polecam też rzucić okiem na galerię zdjęć tego samochodu.

Peugeot e-208 2022 – zdjęcia

Najnowsze teksty

Volvo V60 B3 2.0 163 KM Plus – TEST

V60 to najmniejszy sedan w gamie Volvo. Można jednak wyposażyć go w najmocniejsze układy napędowe, jakie przewidział ten producent,...