Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Instyle Plus – TEST

Mitsubishi znane jest z tego, że długo utrzymuje swoje modele przy życiu, bez wprowadzania nowych generacji. Oznacza to, że producent ten musi dobrze znać się na odświeżaniu swoich aut, ponieważ bez tego w dynamicznie zmieniających się realiach, byłoby mu bardzo ciężko. Eclipse Cross rocznikowo jest jeszcze dosyć młodym autem, jednocześnie normy emisji spalin sprawiły, że nawet po krótkim czasu na rynku potrzebne są w nim zmiany, które poskutkowały elektryfikacją.

Odświeżone Eclipse Cross jest bowiem oferowany wyłącznie jak hybryda plug in, z przeszczepionym układem znanym z Outlandera PHEV. Oznacza to, że pod maską znajduje się silnik benzynowy 2.4 litra, który zazwyczaj służy jedynie jako generator prądu, który ładuje akumulatory, które to z kolei napędzają silniki elektryczne na obu osiach. Mechanizm działania jest zatem specyficzny, ale biorąc pod uwagę, że dzięki temu silnik może maksymalizować czas pracy w optymalnych dla siebie obrotach – ma sens. Lifting Eclipse Crossa poskutkował również wyraźnymi zmianami w jego wyglądzie, a także odświeżeniu systemu inforozrywki. Przez kilka dni mogłem jeździć tym modelem w najbogatszej wersji Instyle Plus i dobrze go poznać. Wszystkie moje spostrzeżenia z jazdy tym Mitsubishi zawarłem w teście wideo.

Podczas jazdy testówką zrobiłem jej też trochę zdjęć. Zainteresowanych zapraszam poniżej.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2021 – zdjęcia

Najnowsze teksty

Range Rover Velar lifting 3.0 diesel 300 KM – TEST

Range Rover Velar to ciekawa propozycja w gamie tej marki, która jest optymalna dla osób, które chcą mieć już...