Honda CR-V Hybrid 2.0 i-MMD 184 KM Executive – TEST

Czasy, w których Honda CR-V występowała na rynku z układami napędowymi opartymi wyłącznie o silniki spalinowe dobiegły końca. Od 2021 roku model ten zamawiać można jedynie w odmianie hybrydowej, na który składa się silnik benzynowy 2.0 i-MMD, a także wspomagający go silnik elektryczny, a całość generuje 184 KM. Jak radzi sobie hybryda z dużym nadwoziem CR-V?

Sprawdzałem to jeżdżąc przez kilka dni tym modelem, w najbogatszej wersji wyposażeniowej Executive. Decydując się na nią zawsze otrzymuje się napęd na wszystkie koła, a także sporo przyjemnych dodatków na pokładzie – wymienić można z nich chociażby skórzaną tapicerkę z elektryką fotela kierowcy, wyposażonego w pamięć. Jest też wyświetlacz przezierny HUD, nawigacja, światła LED i wiele innych rzeczy, które wyraźnie poprawiają wrażenia z podróżowania CR-V. W trakcie testu oceniłem też jednak jak ten samochód radzi sobie, pomijając wszystkie dodatki. Jak wypada jego układ hybrydowy pod kątem spalania i osiągów, jak wykonane jest wnętrze czy ile pomieścić może bagażnik. Wszystkie spostrzeżenia o Hondzie CR-V znaleźć można w teście wideo.

Zapraszam też do rzucenia okiem na galerię zdjęć tego modelu.

Honda CR-V 2021 – zdjęcia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Seat Ateca 2.0 TSI 190 KM FR po liftingu – TEST

Seat Ateca przeszedł w 2020 roku lifting. Wyraźnie zmienił się w nim wygląd przodu, modyfikacji uległa również paleta silników...