Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 KM N-Design / Tekna (2020) – TEST

Druga generacja Nissana Juke na przełomie 2019 i 2020 roku pojawi się na polskim rynku. Pierwsze wcielenie tego modelu charakteryzowało się unikalnym, niebanalnym wyglądem. Obecnie Juke stał się trochę bardziej neutralnie, choć wciąż oryginalnie prezentującym się autem. A jak wypada w innych aspektach?

Miałem możliwość się o tym przekonać, spędzając kilka godzin z tym autem na malowniczych drogach Hiszpanii. Podróżowałem autem w dwóch specyfikacjach – N-Design i manualną skrzynią biegów, a także Tekna wyposażoną w automat DCT. Swoje wrażenia z pierwszego kontaktu z tym crossoverem, zebrałem w teście wideo, do obejrzenia którego zapraszam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...