Crossovery cieszą się obecnie bardzo dużą popularnością. Cieszą się one uznaniem klientów z wielu powodów, do których bez wątpienia nie zalicza się ich sportowy charakter – bo ten w zdecydowanej większości przypadków nie występuje. Można kupić auta tego typu z ogromnymi silnikami i mające sportowe aspiracje, ale są one zazwyczaj tworami z segmentu premium. W przypadku popularnych marek słowa crossover i sport nie idą w parze. Czy tak samo jest w przypadku Hondy HR-V Sport?
Miałem okazję się o tym przekonać, spędzając właśnie z tym modelem 7 dni i pokonując nim około 1000 kilometrów. Do testów trafiła mi się odmiana z manualną skrzynią biegów, która połączona była z jedynym dostępnym w tej wersji silnikiem benzynowym 1.5 VTEC Turbo 182 KM. Swoje wrażenia z jazdy HR-V Sport zebrałem na wideo, gdzie poruszyłem też wiele aspektów związanych z jego obsługą i praktycznością. Zapraszam do oglądania.
Zrobiłem też testowanej Hondzie trochę zdjęć – osobom zainteresowanym przyjrzeniem się HR-V Sport w statycznej formie, polecam rzucić okiem poniżej.