Honda HR-V Sport 1.5 VTEC Turbo 182 KM – TEST

Crossovery cieszą się obecnie bardzo dużą popularnością. Cieszą się one uznaniem klientów z wielu powodów, do których bez wątpienia nie zalicza się ich sportowy charakter – bo ten w zdecydowanej większości przypadków nie występuje. Można kupić auta tego typu z ogromnymi silnikami i mające sportowe aspiracje, ale są one zazwyczaj tworami z segmentu premium. W przypadku popularnych marek słowa crossover i sport nie idą w parze. Czy tak samo jest w przypadku Hondy HR-V Sport?

Miałem okazję się o tym przekonać, spędzając właśnie z tym modelem 7 dni i pokonując nim około 1000 kilometrów. Do testów trafiła mi się odmiana z manualną skrzynią biegów, która połączona była z jedynym dostępnym w tej wersji silnikiem benzynowym 1.5 VTEC Turbo 182 KM. Swoje wrażenia z jazdy HR-V Sport zebrałem na wideo, gdzie poruszyłem też wiele aspektów związanych z jego obsługą i praktycznością. Zapraszam do oglądania.

Zrobiłem też testowanej Hondzie trochę zdjęć – osobom zainteresowanym przyjrzeniem się HR-V Sport w statycznej formie, polecam rzucić okiem poniżej.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...