Coraz mniej jest takich samochodów, jak Hyundai i20. Mamy bowiem w jego przypadku do czynienia z miejskim hatchbackiem, który nie ma żadnej formy elektryfikacji. Producent jeszcze nie zamierza i20 posłać na emeryturę i najlepszym sygnałem o tym informującym, jest poddanie tego modelu liftingowi. Zmiany nie są w jego przypadku duże, a ten samochód wciąż cechuje się bardzo pozytywnym charakterem.
O tym co dokładnie mam na myśli – opowiadam w teście wideo. Sprawdzam w nim Hyundaia i20 w najbogatszej wersji wyposażeniowej Smart, a także z mocniejszym przewidzianym do tego modelu układem napędowym. Składa się on z silnika benzynowego 1.0 T-GDI 100 KM, który jest połączony z automatyczną skrzynią 7DCT. Na filmie przedstawiam też oczywiście bardziej standardowe aspekty i20, takie jak zużycie paliwa, jakość wykonania czy pojemność bagażnika. Zainteresowanych zapraszam do oglądania.
Można także rzucić okiem na zdjęcia Hyundaia i20, które zrobiłem temu modelowi w ładnej scenerii.