Hyundai i30 to już dosyć wiekowy model na naszym rynku. Wciąż jednak ten hatchback nie zamierza odchodzić na emeryturę i w 2023 roku kupić go można z czterema układami napędowymi, a także w czterech wersjach wyposażeniowych. Do testów trafiła mi się ciekawa konfiguracja. Zawiera ona bowiem topowy silnik 1.5 T-GDI 160 KM z miękkim układem hybrydowym 48 V, połączony dodatkowo z automatyczną skrzynią biegów. Z drugiej strony mamy tutaj dosyć skromne wyposażenie, bo drugą od dołu wersję Smart bez żadnych dodatków.
O tym jak wypada ta kombinacja opowiada mój test wideo. Przejechałem Hyundaiem i30 kilkaset kilometrów w różnych warunkach – w mieście czy w trasie. Na filmie omawiam spalanie, dynamikę silnika, sposób obsługi i wiele innych kwestii istotnych dla osoby, którą ten hatchback może zainteresować. Zapraszam do oglądania.
Polecam też rzucić okiem na galerię zdjęć, które zrobiłem omawianemu modelowi w pięknej, zimowej scenerii.