Nowa generacji Skody Fabia została wprowadzona na rynek w 2021 i nie oferuje już silników diesla, ale osoby zainteresowane benzyną wciąż mają w tym modelu wybór. Mogą się one zdecydować chociażby na silnik 1.0 lub 1.5 TSI oferujący turbinę, albo pójść w stronę podstawowej i najtańszej jednostki napędowej, czyli wolnossącego 1.0 MPI 80 KM. Czy warto się tą benzyną zainteresować czy jednak lepiej dopłacić do innych konstrukcji?
Sprawdzałem to, pokonując Skodą Fabią z MPI kilkaset kilometrów. Na filmie skupiłem się właśnie na jednostce napędowej, ponieważ pełen test Fabii z 1.0 TSI przegotowywałem niedawno. Na filmie o 1.0 MPI omawiam spalanie samochodu w mieście i na trasie, osiągi jakie oferuje oraz kulturę pracy. Osoby zainteresowane zapraszam do oglądania poniższego filmu.
A gdyby ktoś w formie statycznej chciał zobaczyć jak wygląda nowa Fabia, to zrobiłem jej porcję zdjęć :)