Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 KM Enso – TEST

Mazda CX-5, a konkretnie jej 2 generacja występuje w salonach w Polsce od 2017 roku. Jest to okres, który uzasadnia już przeprowadzenie liftingu i taki właśnie miał miejsce w 2022 roku. Wprowadził on chociażby lekko zmodyfikowany wygląd, ale ponieważ ja z tym modelem wcześniej nie miałem do czynienia, to przygotowując o nim test wideo nie siliłem się na wiele porównań, a bardziej skupiłem się na tym co ten model oferuje po prostu jako samochód w 2022 roku.

A decydując się na CX-5 niezmiennie liczyć można na otrzymanie samochodu z zestawem unikalnych cech, ponieważ trudno jest znaleźć na rynku drugiego SUVa, który ma wyłącznie wolnossące silniki w ofercie, w kabinie nie znajdzie się w nim żadnych ekranów dotykowych, a na dodatek układ kierowniczy nie został w nim przesadnie zmiękczony. O tym czy takie pójście pod prąd ma sens opowiadam na filmie. Do jazdy otrzymałem najbogatszą wersję Enso, gdzie pod maską pracuje benzyna 2.5 SkyActiv-G 194 KM, z którą połączony został automat i napęd na wszystkie koła.

Polecam też rzucić okiem na porcję zdjęć, które zrobiłem podczas jazdy CX-5.

Mazda CX-5 2022 – zdjęcia

Najnowsze teksty

KIA Picanto 1.2 DPI 79 KM GT-Line – TEST

Samochody z segmentu A zdecydowanie nie mają ostatnio dobrej passy. Ze względu na trudności z elektryfikacji, przy utrzymaniu akceptowalnych...