Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 129 KM AllGrip – TEST

Suzuki SX4 S-Cross jest już z nami od długiego czasu, ponieważ model ten na rynku pojawił się w 2013 roku. Wciąż jednak Suzuki nie planuje wysyłać go kompletnie na emeryturę, a daje mu kolejne to nowe życia za sprawą liftingu. Najnowszy z nich ma miejsce na przełomie 2021 i 2022 roku, ale na rynku wciąż dostać można modele przed odświeżeniem. Ich głównym wyróżnikiem jest wyraźnie niższa cena, która wynosi o kilkanaście tysięcy złotych mniej, niż nowego modelu.

Co dostaje się nie dopłacając do wersji po liftingu? Sprawdziłem to, spędzając kilka dni z dotychczasową wersją SX4 S-Cross w wersji z napędem na wszystkie koła AllGrip, automatyczną skrzynią biegów, a także w topowej wersji wyposażeniowej Elegance Sun. Wszystkie swoje spostrzeżenia o tym model przedstawiam w teście wideo, do obejrzenia którego zapraszam.

Polecam też rzucić okiem na galerię zdjęć Suzuki SX4 S-Cross, które zrobiłem podczas jazdy nim.

Suzuki SX4 S-Cross 2021 – zdjęcia

Najnowsze teksty

MG3 Hybrid+ 195 KM Exclusive – TEST

Czy najtańszy samochód hybrydowy musi być również najsłabszy? MG uznało, że zdecydowanie nie i wypuściło na rynek MG3 Hybrid+,...