Wraz z 2021 rokiem z palety układów napędowych Renault Captur znika diesel, a o odpowiednią różnorodność i wybór zadbać ma wersja E-Tech. Oznacza ona napęd hybrydowy plug-in, który pozwala na krótkich dystansach Capturem podróżować tylko przy pomocy silników elektrycznych. Jak się to sprawdza?
Przekonałem się o tym, jeżdżąc tydzień tym samochodem wyposażonym właśnie w układ hybrydowy. Test przypadł akurat na warunki zimowe, więc mogłem ocenić jak pół-elektryk sprawdza się przy niskich temperaturach, ile trwa wtedy jego ładowanie, jaki zasięg oferuje i też jakie spalanie. Przyjrzałem się też innym aspektom związanym z tym crossoverem Renault, które nie zależą już tak bardzo od układu napędowego, jak jakość wykonania czy prostota obsługi. Zapraszam do obejrzenia filmu o tym aucie.
Podczas jazdy Capturem trafiłem na naprawdę ładną pogodę, dlatego zapraszam też do rzucenia okiem na galerię zdjęć.