Opel Insignia to popularny w świecie biznesu model. Auto ma elegancką linię, dobrze wyposażenie i nadające się w trasy silniki, a jednocześnie jest znacznie korzystniej wycenione niż konkurenci z segmentu premium. Samochód ten przeszedł na przełomie 2020 i 2021 roku lifting. Co się zmieniło i jak radzi sobie odświeżona Insignia?
Sprawdzałem to spędzając kilka dni z tym samochodem w warunkach zimowych. Niedawno też jeździłem Insignią – wtedy kontakt był znacznie krótszy (bo tylko kilkugodzinny) i do jazdy trafił mi się diesel z manualem. Tym razem otrzymałem wersję z silnikiem benzynowym 2.0 Turbo 200 KM, czyli najmocniejszy wariant w jakim można zgarnąć Insignię, nie decydując się na jej wersję GSI. Więcej o tym modelu opowiadam w teście wideo, do obejrzenia którego zapraszam.
Insignii zrobiłem też trochę zdjęć. Trafiłem na bardzo fajne warunki, więc wyszły według mnie nie najgorzej :)