Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 KM Tekna – TEST

Nissan Juke pierwszej generacji był jednym z pionierów segmentu kompaktowych crossoverów, wyróżniając się jednocześnie w nim swoją bryłą. Bardzo niestandardowy projekt nadwozia jednych odrzucał, a innych przyciągał – ta druga grupa, patrząc po wynikach sprzedaży, było naprawdę liczna. Nic jednak nie trwa wiecznie i po niemal dekadzie obecności na rynku, Juke stał się modelem w wielu obszarach przestarzałym i wymagającym zmian. Nadeszły one na przełomie 2019 i 2020 roku.

Wtedy to bowiem na rynku pojawiła się druga generacja Nissana Juke, która z oryginalnym charakterem poprzednika nie miała zamiaru zrywać. Model ten stał się jednak mniej kontrowersyjny – zarówno na zewnątrz, jak i w środku, co można uznawać za plus. W kategoriach minusów należy za to rozpatrywać ograniczenie palety silnik – obecnie pod maską omawianego crossovera pracować może jedynie trzycylindrowa benzyna 1.0 DIG-T 117 KM, połączona z manualem albo automatem. Wariant z automatyczną skrzynią biegów i w wersji wyposażeniowej Tekna miałem możliwość testować. Zapraszam do obejrzenia moich opinii o aucie – przedstawia je poniższy test wideo.

W trakcie jazdy zrobiłem też Juke’owi trochę zdjęć.

Nissan Juke 2020 – zdjęcia

Najnowsze teksty

Volvo XC40 Recharge Twin Engine – TEST

Volvo XC40 Recharge to pierwszy, w pełni elektryczny model Volvo, który jednak bazuje na spalinowym SUV-ie tego producenta. Zastosowany...