Honda Jazz Hybrid 109 KM Executive – TEST

Honda Jazz to nie jest zwykły, mały miejski samochód. Chociaż gabaryty ma niewielkie, to dzięki wysokiemu nadwoziu i zmyślnym rozwiązaniom pokroju specyficznego kształtu przednich słupków czy mechanizmowi Magic Seats, Jazz stara się być czymś więcej, niż zwykłym mieszczuchem. Jak mu się to udaje?

Miałem okazję to sprawdzić, spędzając kilka dni z tym samochodem w wersji wyposażeniowej Executive, czyli najbogatszej, poza uterenowionym Crosstarem. Za napęd omawianej Hondy odpowiadał silnik benzynowy 1.5, a także silnik elektryczny, bo Jazz 2020 występuje wyłącznie jako hybryda e:HEV. Wynika z tego bardzo niskie spalanie, ale również wyższa cena. Czy pomimo tego warto się tym modelem zainteresować? Dokładnie przedstawiam go w teście wideo.

Polecam też rzucić okiem na kilka zdjęć testowanej Hondy, które zrobiłem podczas podróży nią.

Honda Jazz 2020 – zdjęcia

Najnowsze teksty

KIA EV9 GT-Line 384 KM 99,8 kWh – TEST

KIA tworząc swojego największego SUV'a elektrycznego zdecydowanie nie poszła ostrożną drogą, tylko postawiła na bardzo odważny projekt nadwozia. O...