KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny rozwijający 136 KM, a także o mocniej uniwersalnym przeznaczeniu, w którym akumulatory mają 64 kWh, a silnik elektryczny rozwija 204 KM. Tą drugą wersją w pełni elektrycznego Niro miałem okazję jeździć przez tydzień.

Przez ten czas sprawdziłem przede wszystkim jak radzi sobie w niej układ napędowy – jaki zasięg oferuje samochód, jak przyspiesza i jak kształtuje się zużycie energii w mieście i w trasie. Postarałem się też odpowiedzieć na pytanie czy w ogóle można KIĘ e-Niro 64 kWh rozpatrywać jako auto w dłuższe trasy. Przyjrzałem się też bardziej „nieelektrycznym” cechom samochodu, takim jak jakość wykonania przy właściwości jezdne. Wszystkie moje postrzeżenia na temat elektrycznej KII przedstawia test wideo, który obejrzeć można poniżej.

Podczas jazdy e-Niro zrobiłem jej też trochę zdjęć. Zainteresowanych zapraszam do rzucenia okiem do galerii.

KIA e-Niro 2020 – zdjęcia

Najnowsze teksty

Volvo V60 B3 2.0 163 KM Plus – TEST

V60 to najmniejszy sedan w gamie Volvo. Można jednak wyposażyć go w najmocniejsze układy napędowe, jakie przewidział ten producent,...