Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla „normalnego” kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego, że z każdą generacją robi się on coraz bardziej cywilizowany, to jednak wciąż przez swoją konstrukcję jest to samochód bardzo specyficzny, który realnie przyda się niewielu osobom. Renegade tymczasem jest z grubsza zwykłym, kompaktowym crossoverem.

Chociaż taki bardzo zwykły też swoją drogą nie jest, ponieważ mało jest samochodów o tak kanciastych, oryginalnych liniach w jego segmencie. Testowany model wyróżnia też ciekawy projekt wnętrza. Aby sprawdzić co Jeep Renegade 2020 sobą reprezentuję, spędziłem z nim tydzień. Egzemplarz, który dostałem do jazd należał do bogato wyposażonej wersji Limited, w której pod maską pracowała najmocniejsza przewidziana do tego auta benzyna – GSE 1.3 Turbo 180 KM, połączona z automatem i napędem 4×4. Jak poradził sobie samochód po 7 dniach? Odpowiedzi udziela mój test wideo.

Renegade doczekał się też sesji zdjęciowej – osoby zainteresowane przyjrzeniem się omawianemu Jeepowi w bardziej statecznej formie, zapraszam do poniższej galerii.

Jeep Renegade 2020 – zdjęcia

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...