Volkswagen Golf 1.5 TSI EVO 130 KM Style – TEST

8 generacja Volkswagena Golf to bez wątpienia jedna z najgorętszych premier 2020 roku na rynku w Polsce. Samochód ten nie zmienił zupełnie swojego oblicza, mniej wprawne oko mogłoby uznać jego nowe wcielenie za lifting poprzedniego. Zmodyfikowany został on jednak w znaczącym stopniu w obszarze sposobu obsługi, idąc bardziej w kierunku smartfonowego, dotykowego podejścia. Czy wyszło mu to na zdrowie?

Miałem okazję się o tym przekonać, spędzając z Golfem VIII tydzień. Egzemplarz, który dostałem do jazdy cechował się naprawdę dobrym wyposażeniem, na który składały się pozycje oferowane w standardzie w wersji Style, a także niemal 26 000 zł płatnych ekstra opcji. Pod maską za to znalazł się rozsądny układ napędowy, tzn. benzyna 1.5 TSI EVO 130 KM, połączona z 6-biegowym manualem. Wszystkie swoje spostrzeżenia z przygody z nowym VW Golfem zawiera test wideo, do którego obejrzenia zapraszam poniżej.

Nowy Volkswagen Golf podczas jazdy służył mi też jako model, dlatego dla chętnych przygotowałem galerię z jego fotografiami. Zarówno nadwozia, jak i wnętrza.

Volkswagen Golf 2020 – zdjęcia

2 KOMENTARZE

  1. Z kompaktów to corolla jest u mnie numerem jeden. Mam wersję z silnikiem 1.6 i jest świetna, ale po cichu marzę o hybrydowej wersji z 184 konikami

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Honda CR-V Hybrid 2.0 i-MMD 184 KM Executive – TEST

Czasy, w których Honda CR-V występowała na rynku z układami napędowymi opartymi wyłącznie o silniki spalinowe dobiegły końca. Od...