Nissan Leaf e+ 217 KM 62 kWh Tekna – TEST

Nissan Leaf występuje w Polsce w dwóch wersjach. Słabsza ma silnik elektryczny o mocy 150 KM i baterie o pojemności 40 kWh. Z kolei mocniejsza oferuje już 217 KM oraz 62 kWh w akumulatorach. Właśnie z takim mocniejszym wariantem spędziłem tydzień.

Przez ten czas jeździłem głównie po mieście, ale wybrałem się tym autem również w liczącą ponad 200 kilometrów trasę, aby sprawdzić jaki zasięg oferuje wersja z plusem w przypadku Nissana Leaf. Wciąż bowiem deklarowany przez WLTP zasięg 385 km nie jest powalający, ale pozwala on jednak rozpatrywać elektrycznego Nissana w kategoriach auta również na dłuższe trasy. Rzeczą, która mocno zaskoczyła mnie podczas jazdy to dynamika tego samochodu – 217 KM w aucie elektrycznym oznaczają bowiem coś innego, niż w modelu wyposażonym w silnik spalinowy. Przyspieszenie Leafa, jak również pozostałe wrażenia z użytkowania go, przedstawia mój test wideo.

W trakcie moich wojaży zrobiłem też elektrycznemu Nissanowi trochę zdjęć – zainteresowanych zapraszam do poniższej galerii.

Nissan Leaf e+ 2020 – zdjęcia

Najnowsze teksty

Seat Ibiza FR Anniversary 1.5 TSI 150 KM – TEST

Seat Ibiza obchodzi 40-lecie swojej obecności na rynku i producent przygotował z tej okazji edycję limitowaną Anniversary. Zmiany które...