KIA Stinger GT 3.3 T-GDI 366 KM – TEST

Współczesna motoryzacja coraz bardziej zmierza w kierunku racjonalności. Starające się łączyć kilka typów samochodów w jeden crossovery dominują wyniki sprzedaży. Silniki są coraz mniejsze, coraz bardziej wygładzone i spokojne. Tymczasem KIA Stinger to zaprzeczenie wszystkich panujących trendów. Jest duża, ma niskie i nacechowane sportowo nadwozie, a pod maską potrafiący zaryczeć silnik benzynowy 3.3 T-GDI V6 o mocy 366 KM. Jak takie auto jeździ?

Sprawdzałem to podczas tygodnia spędzone z egzemplarzem z bardzo ciekawie prezentującym się, pomarańczowym lakierem. Pojeździłem nim trochę po mieście, ale przede wszystkim wybrałem się nim w długie podróże po Polsce by sprawdzić, jak takie rasowe gran turismo radzi sobie w praktyce. Swoje wszystkie spostrzeżenia o tym wyjątkowym samochodem zebrałem w teście wideo.

Osoby zainteresowane KIĄ Stinger GT w bardziej statycznej formie, mogą też rzucić okiem na galerię fotografii, zrobionych przeze mnie temu modelowi.

KIA Stinger GT 2020 – zdjęcia

Najnowsze teksty

Seat Ibiza FR Anniversary 1.5 TSI 150 KM – TEST

Seat Ibiza obchodzi 40-lecie swojej obecności na rynku i producent przygotował z tej okazji edycję limitowaną Anniversary. Zmiany które...