Volkswagen Arteon 2.0 TSI 272 KM DSG 4Motion – TEST

Atreon to w ofercie Volkswagena następca modelu Passat CC, który pod koniec swojego rynkowego życia nazywał się po prostu CC. Samochód ten kierowany jest do osób, które poszukują nadwozia zbliżonego do eleganckiej limuzyny, ale jednak z większą domieszką sportu w swojej bryle – dlatego Arteon to fastback. Naprawdę ładny. Co poza wyglądem sobą reprezentuje?

Miałem okazję się o tym przekonać, spędzając tydzień w tym autem w imponującej konfiguracji. „Mój” egzemplarz należał bowiem do wersji Elegance i został doposażony w większość oferowanych w tym modelu opcji dodatkowych. Pod maską znajdował się za to flagowy silnik benzynowy 2.0 TSI 272 KM, z którym połączony był automat DSG o 7 przełożeniach i napęd na wszystkie koła 4Motion. Cena tych wszystkich części składowych grubo przekraczała 200 000 zł, zatem Arteon za konkurencję może mieć już auta z segmentu premium. Argumenty za tym, aby z nimi rywalizować też posiada. Moją opinię o tym samochodzie przedstawia test wideo, który znaleźć można poniżej.

Dla osób, które chciałyby przyjrzeć się omawianemu Volkswagenowi w formie statycznej, na fotografiach – przygotowałem galerię.

Volkswagen Arteon 2020 – galeria zdjęć

1 KOMENTARZ

  1. Taka moc robi wrażenie :D Ale patrząc na cenę i tak wolałbym kupić sobie korando z 163 konikami za 85 tys. Jednak cena jest istotna a moc koreańskiego wozu wystarczy do komfortowej jazdy

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...