Mitsubishi Outlander PHEV – TEST

Mitsubishi Outlander oferowany jest również jako hybryda plug-in. Ta wersja nazywa się PHEV. Jest ona droższa od odmiany benzynowej, ale jednocześnie jest ona mocniejsza i pozwala później oszczędzać, dzięki możliwości pokonania około 45 kilometrów wyłącznie korzystając z silników elektrycznych. Korzyści dla środowiska również w przypadku tego auta tezeba brać pod uwagę. Jak radzi sobie ono w praktyce?

Miałem okazję się o tym przekonać, podczas tygodniowego testu Outlandera PHEV 2020 w najbogatszej wersji wyposażeniowej Instyle Plus. Pojeździłem tym autem po mieście, aby sprawdzić jak realny jest zasięg deklarowany przez producenta i jak radzą sobie silniki elektryczne oferowane przez Mitsubishi. Pojechałem nim też w trasę, aby ocenić czy w takich warunkach hybryda plug-in daje jakieś korzyści. Wszystkie swoje spostrzeżenia przedstawiam w teście wideo.

Osoby zainteresowane rzuceniem okiem na galerię zdjęć testowanego Mitsubishi, powinny rzucić okiem poniżej.

Mitsubishi Outlander PHEV 2020 – zdjęcia

Najnowsze teksty

Volvo XC40 Recharge Twin Engine – TEST

Volvo XC40 Recharge to pierwszy, w pełni elektryczny model Volvo, który jednak bazuje na spalinowym SUV-ie tego producenta. Zastosowany...