Hyundai Kona Electric 136 KM 39,2 kWh Premium – TEST

Hyundai Kona oferowany jest zarówno jako model spalinowy, hybryda jak również pełen elektryk. To właśnie ten ostatni wariant trafił mi się do testów. Egzemplarz, który dostałem był skonfigurowany bardziej miejsko, ponieważ posiadał mniej wydajny układ napędowy.

Składały się na niego baterie o pojemności 39,2 kWh oraz silniki elektryczne rozwijające moc 136 KM. Kona Electric oferowana jest też w wersji 64 kWh i 204 KM – co czyni z niej samochód bardziej uniwersalny, ale też droższy o 24 000 zł. Cenę omawianego modelu można jeszcze zwiększyć, dokładając topowe wyposażenie oferowane przez wersję Platinum. W egzemplarzu, którym jeździłem nie zdecydowano się na to, stawiając na środkową odmianę Premium. Zatem jeśli ktoś chce jeździć elektrycznym Hyundaiem, ale nie chce wydawać na niego fortuny (jak na warunki aut „na prąd”) – testowana specyfikacja jawi się jako optymalny wybór. A czy w ogóle tym modelem warto się zainteresować? Odpowiedzi na to pytanie udzielam w teście wideo.

Podczas testu Hyundaia Kony Electric zrobiłem mu też trochę zdjęć, więc osoby zainteresowane zobaczeniem tego samochodu na statycznych obrazkach, powinny zajrzeć niżej.

Hyundai Kona Electric 2020 – galeria zdjęć

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...