Hyundai Kona Electric 136 KM 39,2 kWh Premium – TEST

Hyundai Kona oferowany jest zarówno jako model spalinowy, hybryda jak również pełen elektryk. To właśnie ten ostatni wariant trafił mi się do testów. Egzemplarz, który dostałem był skonfigurowany bardziej miejsko, ponieważ posiadał mniej wydajny układ napędowy.

Składały się na niego baterie o pojemności 39,2 kWh oraz silniki elektryczne rozwijające moc 136 KM. Kona Electric oferowana jest też w wersji 64 kWh i 204 KM – co czyni z niej samochód bardziej uniwersalny, ale też droższy o 24 000 zł. Cenę omawianego modelu można jeszcze zwiększyć, dokładając topowe wyposażenie oferowane przez wersję Platinum. W egzemplarzu, którym jeździłem nie zdecydowano się na to, stawiając na środkową odmianę Premium. Zatem jeśli ktoś chce jeździć elektrycznym Hyundaiem, ale nie chce wydawać na niego fortuny (jak na warunki aut „na prąd”) – testowana specyfikacja jawi się jako optymalny wybór. A czy w ogóle tym modelem warto się zainteresować? Odpowiedzi na to pytanie udzielam w teście wideo.

Podczas testu Hyundaia Kony Electric zrobiłem mu też trochę zdjęć, więc osoby zainteresowane zobaczeniem tego samochodu na statycznych obrazkach, powinny zajrzeć niżej.

Hyundai Kona Electric 2020 – galeria zdjęć

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...