Hyundai Kona Electric 136 KM 39,2 kWh Premium – TEST

Hyundai Kona oferowany jest zarówno jako model spalinowy, hybryda jak również pełen elektryk. To właśnie ten ostatni wariant trafił mi się do testów. Egzemplarz, który dostałem był skonfigurowany bardziej miejsko, ponieważ posiadał mniej wydajny układ napędowy.

Składały się na niego baterie o pojemności 39,2 kWh oraz silniki elektryczne rozwijające moc 136 KM. Kona Electric oferowana jest też w wersji 64 kWh i 204 KM – co czyni z niej samochód bardziej uniwersalny, ale też droższy o 24 000 zł. Cenę omawianego modelu można jeszcze zwiększyć, dokładając topowe wyposażenie oferowane przez wersję Platinum. W egzemplarzu, którym jeździłem nie zdecydowano się na to, stawiając na środkową odmianę Premium. Zatem jeśli ktoś chce jeździć elektrycznym Hyundaiem, ale nie chce wydawać na niego fortuny (jak na warunki aut „na prąd”) – testowana specyfikacja jawi się jako optymalny wybór. A czy w ogóle tym modelem warto się zainteresować? Odpowiedzi na to pytanie udzielam w teście wideo.

Podczas testu Hyundaia Kony Electric zrobiłem mu też trochę zdjęć, więc osoby zainteresowane zobaczeniem tego samochodu na statycznych obrazkach, powinny zajrzeć niżej.

Hyundai Kona Electric 2020 – galeria zdjęć

Najnowsze teksty

Mazda MX-30 R-EV 0.8 e-SkyActiv 170 KM – TEST

Mazda to bardzo ciekawy we współczesnych czasach producent samochodów, ponieważ stawia on na rozwiązania, których konkurencja nie stosuje ...