4 samochody, których premiera ucierpiała przez koronawirusa

Wiosna to jeden z najlepszych momentów, aby przedstawiać klientom nowe samochody – drugim z nich jest jesień, ale skupmy się na okresie wiosennym. Pogoda zaczyna sprzyjać ku temu, aby wychodzić z domu i organizować np. dni otwarte. Jednocześnie jeszcze o wakacyjnych wyjazdach nikt nie myśli – co najwyżej bardziej można zwracać uwagę na pojazd, którym na wczasy się pojedzie. Nic więc dziwnego, że producenci ochoczo prezentują wtedy swoje nowe modele.

W 2020 roku sytuacja wygląda jednak zupłenie inaczej. Przez koronawirusa mało osób myśli o obchodach pierwszego dnia wiosny. Mało osób myśli też o prima apillisowych żartach. Podobnie sytuacja wygląda z wizytami w salonach, przy zaleceniach aby siedzieć w domu. O kwestii oglądania samochodów na targach motoryzacyjnych już nawet nie wspominam, ponieważ zostały one poodwoływane. Dlatego planowane na wiosnę premiery samochodów zostały w bardzo mocny sposób przyćmione przez pandemię, a producenci nowych modeli mają teraz ciężki orzech do zgryzienia. Jak przekonać klientów do nowych modeli, skoro nie można wejść z nimi praktycznie w żadną fizyczną interakcję. Które modele ucierpiały najbardziej? Przedstawiam krótkie zestawienie, które przygotowałem na Wahacz TV.

Pomimo panującego kryzysu z testów samochodów rezygnować nie zamierzam, dlatego serdecznie zapraszam do subskrypcji kanału :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...