Renault Koleos 2.0 dCi 190 KM Initiale Paris – TEST

Renault Koleos po liftingu oferowane jest w Polsce w bardzo ciekawej, specjalnej wersji Initiale Paris. Przewidziana jest ona dla osób, którym bardzo spodobał się ten model i które nie planują specjalnie oszczędzać podczas jego zakupu, a jednocześnie chcą zostawiając więcej pieniędzy u dealera, poczuć się wyjątkowo.

O tym jak ten koncept sprawdza się w rzeczywistości, mogłem przekonać się testując przez tydzień nowego Koleosa, właśnie w odmianie Initiale Paris. Pod jego maską pracował silnik przewidziany do tego modelu, czyli diesel 2.0 dCi 190 KM, z którym połączona była automatyczna skrzynia biegów X-Tronic – czyli przekładnia bezstopniowa. Czy poza płynnością, powodowała ona również wątpliwie przyjemne wrażenia akustyczne związane z monotonną pracą silnika? Między innymi to sprawdziłem podczas moich jazd SUV’em Renault. Przyjrzałem się też temu, jak wypada dynamika, spalanie, jakość wykonania czy przestronność tylnej kanapy i bagażnika. Wszystkie swoje spostrzeżenia o tym modelu, zebrałem w poniższym teście wideo:

A osoby chcące rzucić też okiem na fotografie, które wykonałem w trakcie mojej przygody z Koleosem, powinny zwrócić uwagę na przygotowaną galerię.

Renault Koleos – zdjęcia

1 KOMENTARZ

  1. I takie auta mi się podobają. Porządny diesel to jest to co lubię. W swoim korando mam silnik 2.2, ale kilka koni mniej bo 178. Niemniej i tak jest spoko. O wiele lepsze są takie wozy niż te małe benzyniaki z litrowymi silniczkami

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...