Hyundai i30 lifting 2020 – znamy ceny w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku, Hyundai postanowił odświeżyć jeden z popularniejszych modeli w swojej palecie – i30. Jakiś czas temu zobaczyliśmy jak jego nowe wcielenie będzie się prezentowało. Obecnie przyszedł czas na rzucenie okiem na rzecz niemniej istotną – polski cennik.

Tam zaszły całkiem spore zmiany. Przede wszystkim w oczy rzuca się większa cena wyjściowa tego modelu w wersji hatchback (odmiany Fastback i Wagon-kombi przedstawiam w zestawieniu poniżej) – z 64 200 zł wzrosła ona do 69 900 zł. Dostaje się za nią jednak mocniejszy i większy silnik. Dotychczasowe 1.4 MPI 100 KM zastąpione zostało przez 1.5 DPI 110 KM. W obszarze benzyn z turbo też zaszły roszady. Jednostka 1.0 T-GDI 120 KM w Hyundaiu i30 po liftingu została po staremu, ale 1.4 T-GDI 140 KM zastąpione zostało 1.5 T-GDI 160 KM. Wariant ten jest miękką hybrydą, wyposażoną w układ elektryczny 48 V. Jeśli chodzi o diesle, zniknął 1.6 GRDI 95 KM, a na placu boju pozostał jedynie obecny też wcześniej 1.6 CRDI 115 KM.

W podstawowej odmianie Classic Plus trudno jest znaleźć jakieś poważne braki. Mamy bowiem 6 poduszek powietrznych, asystentów bezpieczeństwa będących obecnie standardem rynkowym (utrzymanie pasa ruchu, wsparcie na wzniesieniach), elektrykę szyb i lusterek, manualną klimatyzację czy radio. W wersjach Comfort i Premium dostaje się więcej – chociażby automatyczną klimatyzację, aluminiowe felgi czy większy ekran systemu inforozrywki. Na liście opcji znajdują się takie dodatki jak pełne światła LED, nawigacja lub panoramiczny dach. Pełen cennik znaleźć można poniżej, a zamówienia na nowego Hyundaia i30 składać już można u dealerów w Polsce. Warto zwróci

Hatchback – cena

Silnik – Cena (Classic Plus – Comfort – Premium)

  • 1.5 DPI 6MT 110 KM – 69 900 zł – 77 900 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 6MT 120 KM – 72 900 zł – 80 900 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 7DCT 120 KM – 78 900 zł – 86 900 zł – brak
  • 1.5 T-GDI 6iMT 160 KM 48 V – 81 400 zł – 89 400 zł – 103 400 zł
  • 1.5 T-GDI 7 DCT 160 KM 48 V – brak – 95 400 zł – 111 400 zł
  • 1.6 CRDI 6MT 115 KM – 83 600 zł – 91 600 zł
  • 1.6 CRDI 7 DCT 115 KM – 89 600 zł – 97 600 zł

Fastback – cena

Silnik – Cena (Classic Plus – Comfort – Premium)

  • 1.0 T-GDI 6MT 120 KM – 78 400 zł – 86 400 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 7DCT 120 KM – 84 400 zł – 94 400 zł – brak
  • 1.5 T-GDI 6iMT 160 KM 48 V – brak – 95 900 zł – 107 900 zł
  • 1.5 T-GDI 7 DCT 160 KM 48 V – brak – 101 900 zł – 113 900 zł

Wagon – cena

Silnik – Cena (Classic Plus – Comfort – Premium)

  • 1.5 DPI 6MT 110 KM – 72 900 zł – 80 900 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 6MT 120 KM – 75 900 zł – 83 900 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 7DCT 120 KM – 81 900 zł – 89 900 zł – brak
  • 1.5 T-GDI 6iMT 160 KM 48 V – 84 400 zł – 92 400 zł – 106 400 zł
  • 1.5 T-GDI 7 DCT 160 KM 48 V – brak – 98 400 zł – 114 400 zł
  • 1.6 CRDI 6MT 115 KM – 86 600 zł – 94 600 zł
  • 1.6 CRDI 7 DCT 115 KM – 92 600 zł – 100 600 zł

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często,...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było...

Mitsubishi Space Star 1.2 80 KM InSport – TEST

Space Star to jedno z najmniejszych i najtańszych aut na rynku, którego obecna generacja jest na nim już od kilku lat. Aby...