Hyundai i30 lifting 2020 – znamy ceny w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku, Hyundai postanowił odświeżyć jeden z popularniejszych modeli w swojej palecie – i30. Jakiś czas temu zobaczyliśmy jak jego nowe wcielenie będzie się prezentowało. Obecnie przyszedł czas na rzucenie okiem na rzecz niemniej istotną – polski cennik.

Tam zaszły całkiem spore zmiany. Przede wszystkim w oczy rzuca się większa cena wyjściowa tego modelu w wersji hatchback (odmiany Fastback i Wagon-kombi przedstawiam w zestawieniu poniżej) – z 64 200 zł wzrosła ona do 69 900 zł. Dostaje się za nią jednak mocniejszy i większy silnik. Dotychczasowe 1.4 MPI 100 KM zastąpione zostało przez 1.5 DPI 110 KM. W obszarze benzyn z turbo też zaszły roszady. Jednostka 1.0 T-GDI 120 KM w Hyundaiu i30 po liftingu została po staremu, ale 1.4 T-GDI 140 KM zastąpione zostało 1.5 T-GDI 160 KM. Wariant ten jest miękką hybrydą, wyposażoną w układ elektryczny 48 V. Jeśli chodzi o diesle, zniknął 1.6 GRDI 95 KM, a na placu boju pozostał jedynie obecny też wcześniej 1.6 CRDI 115 KM.

W podstawowej odmianie Classic Plus trudno jest znaleźć jakieś poważne braki. Mamy bowiem 6 poduszek powietrznych, asystentów bezpieczeństwa będących obecnie standardem rynkowym (utrzymanie pasa ruchu, wsparcie na wzniesieniach), elektrykę szyb i lusterek, manualną klimatyzację czy radio. W wersjach Comfort i Premium dostaje się więcej – chociażby automatyczną klimatyzację, aluminiowe felgi czy większy ekran systemu inforozrywki. Na liście opcji znajdują się takie dodatki jak pełne światła LED, nawigacja lub panoramiczny dach. Pełen cennik znaleźć można poniżej, a zamówienia na nowego Hyundaia i30 składać już można u dealerów w Polsce. Warto zwróci

Hatchback – cena

Silnik – Cena (Classic Plus – Comfort – Premium)

  • 1.5 DPI 6MT 110 KM – 69 900 zł – 77 900 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 6MT 120 KM – 72 900 zł – 80 900 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 7DCT 120 KM – 78 900 zł – 86 900 zł – brak
  • 1.5 T-GDI 6iMT 160 KM 48 V – 81 400 zł – 89 400 zł – 103 400 zł
  • 1.5 T-GDI 7 DCT 160 KM 48 V – brak – 95 400 zł – 111 400 zł
  • 1.6 CRDI 6MT 115 KM – 83 600 zł – 91 600 zł
  • 1.6 CRDI 7 DCT 115 KM – 89 600 zł – 97 600 zł

Fastback – cena

Silnik – Cena (Classic Plus – Comfort – Premium)

  • 1.0 T-GDI 6MT 120 KM – 78 400 zł – 86 400 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 7DCT 120 KM – 84 400 zł – 94 400 zł – brak
  • 1.5 T-GDI 6iMT 160 KM 48 V – brak – 95 900 zł – 107 900 zł
  • 1.5 T-GDI 7 DCT 160 KM 48 V – brak – 101 900 zł – 113 900 zł

Wagon – cena

Silnik – Cena (Classic Plus – Comfort – Premium)

  • 1.5 DPI 6MT 110 KM – 72 900 zł – 80 900 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 6MT 120 KM – 75 900 zł – 83 900 zł – brak
  • 1.0 T-GDI 7DCT 120 KM – 81 900 zł – 89 900 zł – brak
  • 1.5 T-GDI 6iMT 160 KM 48 V – 84 400 zł – 92 400 zł – 106 400 zł
  • 1.5 T-GDI 7 DCT 160 KM 48 V – brak – 98 400 zł – 114 400 zł
  • 1.6 CRDI 6MT 115 KM – 86 600 zł – 94 600 zł
  • 1.6 CRDI 7 DCT 115 KM – 92 600 zł – 100 600 zł

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...