Ford Focus Active kombi 2.0 EcoBlue 150 KM – TEST

Ford Focus występuje teraz również jako crossover – wersja taka nosi nazwę Active i można ją zamówić do auta w nadwoziu hatchback lub kombi. Mnie do testu przypadła ta druga odmiana, w bardzo ciekawym, pomarańczowym kolorze.

Jednostka napędowa pracująca pod maską również prezentowała się interesująco, ponieważ był nią flagowy diesel 2.0 EcoBlue 150 KM, z którym połączona była automatyczna skrzynia biegów. Z podwyższonym Focusem spędziłem tydzień. Wszystko, co się o nim przez ten czas dowiedziałem, przedstawiam w poniższym teście wideo.

A jeśli ktoś byłby zainteresowany rzuceniem okiem na fotografie omawianego modelu, czeka na niego przygotowana porcja.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...