Honda CR-V Hybrid 2.0 i-MMD 184 KM Executive – TEST

Nowa Honda CR-V nie występuje w wariancie z silnikiem diesla, za to można kupić ją z napędem hybrydowym i-MMD. Właśnie z takim egzemplarzem miałem okazję spędzić tydzień na przełomie 2019 i 2020 roku. Należał on do najbogatszej odmiany wyposażeniowej Executive.

i-MMD oznacza ciekawy sposób działania układu hybrydowego, w którym silnik spalinowy rzadko wykorzystywany jest bezpośrednio do napędzania kół, a zazwyczaj generuje prąd, który następnie za pośrednictwem silnika elektrycznym, wprawia dopiero koła w ruch. Jak sprawdza się ten mechanizm w praktyce i jak Honda CR-V wypada jako samochód, w ujęciu całościowym? Więcej na ten temat opowiadam w teście wideo.

Testowana Honda załapała się też na sesję zdjęciową – garść fotografii obejrzeć można poniżej.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 KM Intens – TEST

Renault Megane, czyli popularny hatchback Francuzów przeszedł w 2020 roku face lifting - przy czym jego "twarz"...

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż - karoserię, koła, jakiś silnik,...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...