Honda CR-V Hybrid 2.0 i-MMD 184 KM Executive – TEST

Nowa Honda CR-V nie występuje w wariancie z silnikiem diesla, za to można kupić ją z napędem hybrydowym i-MMD. Właśnie z takim egzemplarzem miałem okazję spędzić tydzień na przełomie 2019 i 2020 roku. Należał on do najbogatszej odmiany wyposażeniowej Executive.

i-MMD oznacza ciekawy sposób działania układu hybrydowego, w którym silnik spalinowy rzadko wykorzystywany jest bezpośrednio do napędzania kół, a zazwyczaj generuje prąd, który następnie za pośrednictwem silnika elektrycznym, wprawia dopiero koła w ruch. Jak sprawdza się ten mechanizm w praktyce i jak Honda CR-V wypada jako samochód, w ujęciu całościowym? Więcej na ten temat opowiadam w teście wideo.

Testowana Honda załapała się też na sesję zdjęciową – garść fotografii obejrzeć można poniżej.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

4 samochody, których premiera ucierpiała przez koronawirusa

Wiosna to jeden z najlepszych momentów, aby przedstawiać klientom nowe samochody - drugim z nich jest jesień,...

Odkażanie, dezynfekcja samochodu – jak zadbać o higienę auta w trakcie epidemii?

Higiena jest istotna w każdych warunkach – według badań gdyby ludzie dbali o nią cały czas, to zapadalność na „zwykłe” choroby spadłaby o kilkadziesiąt...

Ubezpieczenie OC samochodu – jak koronawirus wpłynął na ceny?

Zmiany cen, jakie wywoła zawierucha związana z wirusem COVID-19 trudno jest jeszcze oszacować. Na chwilę obecną gospodarka jeszcze jakoś się trzyma „siłą...

Dacia Sandero 2021 – zdjęcia szpiegowskie, zmiany, kiedy premiera?

Niektóre samochody nie rozpalają specjalnie wyobraźni. Nie podaje się ich za przykład tego, dlaczego motoryzacja jest ekscytująca. Nie znajdują się na tapetach wielu telefonów...

Ceny paliw w Polsce w kwietniu 2020 są rekordowo niskie

Życie nie jest sprawiedliwe – to stwierdzenie od zawsze jest aktualne, a obecnie jako przykład jego obowiązywania można podać ceny benzyny i oleju napędowego...