Suzuki Jimny 1.5 VVT 102 KM AllGrip Pro Elegance – TEST

Suzuki Jimny to samochód unikalny w dzisiejszych, rynkowych realiach. Jest on bowiem małą terenówką z krwi i kości, która opiera się modzie to podwyższone, ale mające mało wspólnego z off-roadem samochody. Jak wypada to auto podczas codziennego użytkowania?

Miałem okazję się o tym przekonać, testując przez tydzień bogato doposażoną wersję Elegance, z silnikiem benzynowym 1.5 VVT 102 KM pod maską i manualną skrzynią biegów. Swoje spostrzeżenia z jazdy zarówno w terenie, jak i na asfalcie, zebrałem w teście wideo. Obejrzeć można go poniżej.

Dla osób, które chciałyby rzucić okiem na Jimny w bardziej statycznej formie, przygotowałem galerię zdjęć.

Galeria zdjęć

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...