Citroen C5 Aircross 2.0 BlueHDi 180 KM Shine – TEST

Citroen reklamuje swój model C5 Aircross jako „SUV klasy komfort”. Biorąc pod uwagę dziedzictwo marki, które naznaczone jest samochodami mającymi zapewnić użytkownikom bardzo dużą porcję wygody – ciekaw byłem jak hasło promocyjne tego modelu, przełoży się na rzeczywistość.

Miałem okazję to sprawdzić, spędzając tydzień z bogato doposażonym egzemplarzem C5 Aircross. Był on przedstawicielem topowej odmiany Shine, a na dodatek na pokładzie znalazła się większość opcji płatnych ekstra. Pod maską znalazło się również wszystko najlepsze, co omawiany model ma do zaoferowania – czyli flagowy diesel 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM, połączony z automatyczną skrzynią biegów. Jak radził sobie C5 Aircross i czy faktycznie był tak wygodny, jak twierdzi Citroen? Odpowiedzi na to pytanie udzielam w teście wideo, który obejrzeć można poniżej.

Osoby chcące zobaczyć porcję zdjęć testowanego Citroena, mogą rzucić okiem na poniższą galerię zdjęć.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...