Volvo V60 T8 R-Design 390 KM (hybryda Plug-In) – TEST

Najmocniejszy (wyłączając wersje Polestar) wariant Volvo V60 oznacza, że będzie ono napędzane przez układ hybrydowy Twin Engine, łącznie rozwijający moc 390 koni mechanicznych. Spędziłem kilka dni z egzemplarzem w niego wyposażonym.

Aby podkreślić jego dynamiczny charakter, był on w usportowionej odmianie R-Design, która dodatkowo została bardzo hojnie doposażona. Jednak to nie bajery na pokładzie były w V60 T8 najważniejszym elementem, a jego układ napędowy. Więcej o nim, a także o innych aspektach związanych z testowanym Volvo, opowiadam w teście wideo. Obejrzeć go można poniżej.

Dla osób chcących zobaczyć jak prezentuje się V60 w bardziej statycznej formie, przygotowałem poniżej 22 fotografie tego samochodu.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...