KIA XCeed 1.4 T-GDI 140 KM 7DCT L (2019) – TEST

Gama modelowa KII powiększa się o kolejnego crossovera. Nazywa się on XCeed i jak nietrudno wywnioskować z jego nazwy, oparty jest o model Ceed, którego rodzina dotychczas składała się z hatchbacka, kombi i auta o nadwoziu shooting brake. Z nowym modelem spędziłem kilka dni.

Robiłem to w malowniczych okolicznościach, ponieważ na krętych, górskich drogach Chorwacji. Pokonywałem je za kierownicą modelu w środkowej wersji wyposażeniowej L, pod maską której pracował też środkowy silnik benzynowy 1.4 T-GDI 140 KM, połączony z automatyczną skrzynią biegów. Swoje spostrzeżenia z kontaktu z tym autem, przedstawiam w poniższym teście wideo.

Nie mogłem też powstrzymać się przed zrobieniem XCeedowi kilku zdjęć, ponieważ warunki do tego były wprost idealne.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...