Fiat Tipo Sedan 1.6 MultiJet 120 KM Lounge – TEST

Fiat Tipo jest z założenia modelem budżetowym, z cennikiem startującym od kwoty wyraźnie niższej, niż 50 000 zł. Nie przeszkadza to jednak skonfigurować egzemplarza takiego, jak testowy, którego wyposażenie śmiało można nazwać bogatym.

Wybrana została bowiem w nim najwyższa wersja, jeszcze wsparta sporą ilością opcji płatnych ekstra. Pod maską pracował najmocniejszy w palecie diesel (co nie oznacza, że był to jakiś potwór – maksimum możliwe w tym modelu to 120 KM), co też zawsze oznacza powędrowanie ceny do góry. Ile dokładnie kosztowało takie zestawienie i czy warte było swojej ceny, omawiam w teście wideo.

W ramach dodatku, poniżej wrzucam kilka zdjęć tego auta.

Galeria zdjęć:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 KM Intens – TEST

Renault Megane, czyli popularny hatchback Francuzów przeszedł w 2020 roku face lifting - przy czym jego "twarz"...

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż - karoserię, koła, jakiś silnik,...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...