Nowy Ford Focus (2018) – cena w Polsce i wyposażenie wersji Trend już znane

IV generacja Forda Focusa wchodzi na rynek w Polsce, w związku z czym oddział Forda w naszym kraju przedstawił od jakiej kwoty startować będzie cennik tego modelu, a także jakie elementy wyposażenia będą dostępne w standardzie.

Na polskim rynku samochód dostępny będzie w dwóch wersjach nadwoziowych – jako pięciodrzwiowy hatchback i kombi. Bazowa wersja będzie nosić nazwę Trend i na wyposażeniu standardowym znajdzie się w niej chociażby manualna klimatyzacja. Za odtwarzanie multimediów odpowiadać będzie odtwarzacz Myconnection, o wyświetlaczu mającej przekątną 4,2” i z obsługą CD, Bluetooth i MP3.

Ford Focus 2018

W kwestii oświetlenia w każdej odmianie obecne będą LED’y do jazdy dziennej, a także światła przeciwmgielne. O bezpieczeństwo dbać będzie system Pre-Collision Assist, w ramach którego dostępny będzie układ aktywnego hamowania, który po wykryciu przeszkody, automatycznie zainicjuje lub wspomoże hamowanie. Jego celem jest albo zupełne uniknięcie kolizji z przeszkodą, albo przynajmniej zminimalizowanie jej rozmiarów. Nowy Ford Focus będzie również wspierał kierowcę systemem Lane Keeping Alert, który ostrzeże o zjeździe z pasa ruchu. Na pokładzie od bazowej wersji Trend obecny będzie również inteligentny ogranicznik prędkości.

Cena Forda Focusa 2018 startować będzie od 63 900 zł, za wersję Trend z silnikiem benzynowym 1.0 EcoBoost 100 KM, połączonym z manualną skrzynią biegów. W ofercie dostępne będą odmiany też Titanium, usportowiona ST-Line, Vignale oraz Active – ta ostatnia będzie trochę podwyższona i uczyni z Focusa crossovera. Ich ceny poznamy wkrótce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często,...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było...

Mitsubishi Space Star 1.2 80 KM InSport – TEST

Space Star to jedno z najmniejszych i najtańszych aut na rynku, którego obecna generacja jest na nim już od kilku lat. Aby...