Nowy Ford Focus (2018) – cena w Polsce i wyposażenie wersji Trend już znane

IV generacja Forda Focusa wchodzi na rynek w Polsce, w związku z czym oddział Forda w naszym kraju przedstawił od jakiej kwoty startować będzie cennik tego modelu, a także jakie elementy wyposażenia będą dostępne w standardzie.

Na polskim rynku samochód dostępny będzie w dwóch wersjach nadwoziowych – jako pięciodrzwiowy hatchback i kombi. Bazowa wersja będzie nosić nazwę Trend i na wyposażeniu standardowym znajdzie się w niej chociażby manualna klimatyzacja. Za odtwarzanie multimediów odpowiadać będzie odtwarzacz Myconnection, o wyświetlaczu mającej przekątną 4,2” i z obsługą CD, Bluetooth i MP3.

Ford Focus 2018

W kwestii oświetlenia w każdej odmianie obecne będą LED’y do jazdy dziennej, a także światła przeciwmgielne. O bezpieczeństwo dbać będzie system Pre-Collision Assist, w ramach którego dostępny będzie układ aktywnego hamowania, który po wykryciu przeszkody, automatycznie zainicjuje lub wspomoże hamowanie. Jego celem jest albo zupełne uniknięcie kolizji z przeszkodą, albo przynajmniej zminimalizowanie jej rozmiarów. Nowy Ford Focus będzie również wspierał kierowcę systemem Lane Keeping Alert, który ostrzeże o zjeździe z pasa ruchu. Na pokładzie od bazowej wersji Trend obecny będzie również inteligentny ogranicznik prędkości.

Cena Forda Focusa 2018 startować będzie od 63 900 zł, za wersję Trend z silnikiem benzynowym 1.0 EcoBoost 100 KM, połączonym z manualną skrzynią biegów. W ofercie dostępne będą odmiany też Titanium, usportowiona ST-Line, Vignale oraz Active – ta ostatnia będzie trochę podwyższona i uczyni z Focusa crossovera. Ich ceny poznamy wkrótce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...