Nowe BMW X5 (2019) – premiera wkrótce, a zdjęcia szpiegowskie już trochę o tym SUV’ie zdradzają

Obecna generacja BMW X5 dostępna jest na rynku od 2013 roku, zatem kilka lat na karku już ma. Nic więc dziwnego, że niemiecki koncern intensywnie pracuje nad następcą i w ramach testów wyjeżdża nim na ulice. Jedna z takich przejażdżek została uwieczniona na zdjęciach.

Na początek przyjrzyjmy się zdjęciom. Samochód testowy jest w pełni zakamuflowany, ale na szczęście tylko wzorzystymi naklejkami – na nadwoziu nie widać zbyt wielu paneli, które zupełnie uniemożliwiłyby ocenę bryły nadwozia i niektórych detali.

Detali takich, jak na przykład przedni, charakterystyczny dla BMW, kształt wlotów powietrza, które są naprawdę w nowym X5 monstrualne, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę ich wysokość. Niektórzy producenci w swoich nowych modelach stosują większych rozmiarów znaczki, co zaobserwować można chociażby w Renault. BMW logo zostawiło w spokoju, a napompowało grill. Nie jest to w sumie duże zaskoczenie, bo gdy porównamy wszystkie dotychczasowe generacje X5, to zawsze ten element ulegał powiększeniu.

Poza tym zdjęcia szpiegowskie ujawniają, że ogólna bryła samochodu nie będzie rewolucyjna i w dużym stopniu nawiązywać będzie do tego, co znamy z innych modeli BMW o nadwoziu SUV. Pewny powiew świeżości może mieć miejsce w przypadku tylnych świateł, ponieważ w zamaskowanej wersji zdają się być one mniejsze, niż chociażby w nowym BMW X3. Przy czym na finalny werdykt dotyczący ich rozmiarów trzeba będzie poczekać, aż naklejki zostaną usunięte z nadwozia nowego X5 – bo być może to tylko one tworzą takie wrażenie.

Nowe BMW X5 – kiedy premiera?

Moment, w którym Bawarczycy pokażą swojego nowego SUV’a powinien nastąpić w drugiej połowie 2018 roku, być może w okolicach targów motoryzacyjnych w Paryżu. Wtedy samochód będzie miał swoją premierę, a do salonów w Polsce powinien wjechać na początku 2019 roku.

Zdjęcia szpiegowskie: Motor1.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...