Ferrari Portofino – zdjęcia i pierwsze informacje o następcy modelu California

Włoski producent supersamochodów we wrześniu 2017 roku zaprezentuje następcę Ferrari California T. Na salonie we Frankfurcie będzie miała miejsce premiera Ferrari Portofino.

Ferrari Portofino cechuje się zupełnie nowym designem inspirowanym modelami 812 Superfast oraz GTC4Lusso. Samochód został wyposażony w składany twardy dach. Można z całą pewnością stwierdzić, że Portofino z wyglądu jest bardziej drapieżny niż jego poprzednik i robi niesamowite wrażenie dla oka.

Ferrari Portofino - hardtop

Silnik i osiągi

Prezentowany model Ferrari pod maską ma podwójnie doładowany silnik V8, którego pojemność wynosi 3,9 litra. Następca Ferrari California T dzięki 590 KM mocy oraz 759 Nm maksymalnego momentu obrotowego w 3,5 sekundy rozpędza się od 0 do 100 km/h, a jego maksymalna prędkość wynosi 320 km/h. Te dwie wartości w połączeniu muszą dawać niesamowitą radość z jazdy.

Ferrari Portofino - kabriolet

Kilka elementów silnika debiutującego Ferrari Portofino zostało ulepszonych przez inżynierów włoskiego producenta. Dzięki dokonanym modyfikacjom, w nowym modelu ma on więcej mocy niż jego poprzednik, a co więcej jest bardziej oszczędny.

Nowe Ferrari Portofino

W Ferrari Portofino zastosowano nowe wspomaganie układu kierowniczego oraz trzecią generację elektronicznie sterowanego dyferencjału. Warto również nadmienić, że premierowy model Ferrari został zbudowany na nowej aluminiowej płycie podłogowej.

Ferrari Portofino - wnętrze

Więcej informacji na temat nowego modelu Ferrari zostanie przedstawione podczas jego wrześniowej premiery we Frankfurcie.

Autorką wpisu jest Małgorzata Makowska – fanka motoryzacji, która chce dzielić się tą pasją na Autoblog24 :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...

Jeep Renegade GSE 1.3 Turbo 180 KM Limited – TEST

Jeep Renegade to samochód, którego śmiało nazwać można Wranglerem dla "normalnego" kierownicy. Nie aby Wranglera mogli kupić jedynie szaleńcy, ale pomimo tego,...