Citroen C3 Aircross – cena w Polsce, wymiary, silniki już znane

Citroen wprowadza na rynek swój nowy crossover, oparty o bardzo ciekawie prezentujący się model C3. Dealerzy w Polsce zaczęli już przyjmowanie zamówień na to auto, dlatego warto przyjrzeć się temu ile kosztuje i co zaoferuje klientom.

Już na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że C3 Aircross będzie oferował niebanalną stylistykę. Citroen preferuje obecnie designerskie, mocno wyróżniające się z tłumu nadwozia swoich samochodów i tutaj nie jest inaczej. Co ważne – w trochę mniejszych autach lekko „zabawkowy” projekt sprawdza się jak ulał. W Aircrossie unikalność będzie można podkreślić poprzez personalizację. Kombinacji zewnętrznych ma być 90, a we wnętrzu do wyboru oddano 5 odmian.

Crossover - model C3 Aircross

Teraz przejdźmy do tego, jakie wyposażenie C3 Aircross zaoferuje w standardzie – od bazowej odmiany LIVE. Tam pod maską znajdzie się benzynowy silnik 1.2 PureTech o mocy 82 KM i np. system rozpoznający znaki z ograniczeniami prędkości, kontrolę ciśnienia w oponach, asystenta ruszania pod górę, monitoring niezamierzonego przekroczenia linii czy tempomat. Do tego dochodzą trzyliterowe systemy bezpieczeństwa: ABS, REF, AFU, ESP + ASR.

Citroen C3 Aircross – cennik i silniki

Tak wyposażona, bazowa odmiana kosztować będzie 52 900 zł. Ale to dopiero początek cennika. Zobaczmy jak kształtują się ceny innych wersji samochodu. Najpierw z silnikami benzynowymi

1.2 PureTech 82 KM 1.2 PureTech 110KM 1.2 PureTech 130 KM
Live 52 900 zł 58 900 zł
Feel 58 900 zł 64 900 zł (70 650 zł z automatem) 69 300 zł
Shine 66 500 zł 72 500 zł (78 250 zł z automatem) 76 900 zł

A teraz silniki diesla:

1.6 BlueHDI 100 KM 1.6 BlueHDI 120KM
Live 66 900 zł
Feel 72 900 zł 78 100 zł
Shine 80 500 zł 85 700 zł

Wariantów jak widać jest całkiem sporo, więc każdy znajdzie coś dla siebie i zasobności swojego portfela. Wyróżnić należy fakt, że C3 Aircross będzie jednym z najtańszych bazowo aut w swojej klasie.

Nowy Citroen C3 Aircross

Wymiary samochodu

Na koniec warto wspomnieć o tym, jakie gabaryty będzie miał nowy crossover Citroena. Jego długość to 4,15 metra, szerokość wynosi 1,76 metra, a wysokość 1,64 m. Rozstaw osi to 2,60 metra, a pojemność bagażnika została ustalona na 410-520 litrów.

Samochód prezentuje się ciekawie, został też rozsądnie wyceniony. Już niedługo przekonamy się, jak przełoży się to na wyniki sprzedaży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Renault Megane 1.5 Blue dCi 115 KM Intens – TEST

Renault Megane, czyli popularny hatchback Francuzów przeszedł w 2020 roku face lifting - przy czym jego "twarz"...

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż - karoserię, koła, jakiś silnik,...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...