Atrakcje dla kierowców na Mazurach – 9 przykładów na wideo

Mazury to jedno z najlepszych miejsc, gdzie można wybrać się na letnie wakacje w Polsce. W inne pory roku też mają z resztą spoko uroku. Przy czym aby miło spędzić czas w tym rejonie naszego kraju wcale nie trzeba nastawiać się na kąpiele w jeziorach czy chodzenie po lasach. Wystarczy pojechać tam samochodem, na co przedstawiam kilka przykładów.

Testując samochody i mając czasami okazje pojechać sobie gdzieś dalej od Warszawy celem, jaki najczęściej wybieram jest właśnie teren Warmii i Mazur. Mówię tutaj o podróżach, gdzie jedynym celem jest pojeżdżenie kilku godzin i powrót tego samego dnia do domu. Dzieje się tak z kilku przyczyn.

Mazury – zalety tamtejszych dróg

Przede wszystkim ze względu na stan i geometrię tamtejszych dróg. Jedziemy tam praktycznie ciągle pokonując mniej lub bardziej robiące wrażenie zakręty. Niektóre pozwalają poczuć się niczym na rajdowym odcinku specjalnym. Dodatkowo partie tych zakrętów rzadko przecinane są terenem zabudowanym. Wybierając odpowiednio drogi można jechać przez las przez wiele kilometrów.

Dodatkowo nieraz zdarzyć się może tak, że nie spotkamy wtedy innych użytkowników dróg. Poza okresem wakacyjnym, gdzie wielu turystów zjeżdża na Mazury ruch jest tam minimalny. Sprawia to, że zarówno drogi są w dobrym stanie, nie rozjeżdżane przez kolumny TIR’ów, jak również komfort jazdy rośnie, bo nie musimy ciągle kogoś wyprzedzać, tylko cieszyć się jazdą.

To wszystko sprawia, że atrakcje, które czekają na Mazurach na kierowców są ogromne. Na potwierdzenie moich słów, podczas ostatniej przejażdżki tam za kierownicą Mitsubishi Outlandera, zebrałem 9 miejsc definiujących czym są mazurskie drogi i nagrałem je. Film, który pojawił się na Wahacz TV możecie zobaczyć poniżej:

Jeśli film się podobał, to  polecam subskrypcję kanału :)

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...