WRC 6 (PS4, XONE, PC) – pierwszy trailer, data premiery i informacje o grze

Kolejna część serii gier rajdowych z licencją WRC pojawi się w sklepach pod koniec 2016 roku. Wydawca wypuścił do sieci pierwszy zwiastun tej gry. Czy tym razem moja przygoda z wirtualnymi WRC nie skończy się na demie?

Nie jestem wielkim zwolennikiem tego, w jakich rękach znajduje się obecnie licencja na gry WRC. O ile kiedyś, za czasów nieodżałowanego Evolution Studios, gry z licencją najważniejszego cyklu rajdowego były rewelacyjne, o tyle teraz nie wyróżniają się one z tłumu samochodówek. Zwłaszcza, jeśli porównamy je do tytułów wyścigowych, np. Project CARS czy Assetto Corsa.

W 2016 roku twórcy, studio Kylotonn, zapowiadają sporo usprawnień. Zanim o nich opowiem przyjrzyjmy się jednak pierwszemu zwiastunowi:

Klimatyczny, dynamiczny, fajnie zmontowany – to mogę o nim powiedzieć. Graficznie WRC 6 wciąż nie znajduje się w ścisłej czołówce gier (nawet motoryzacyjnych), ale nie straszy już ono tak jak kilka lat temu, więc jest OK.

Zmiany w WRC 6

Twórcy zapowiadają, że tytuł będzie w większym stopniu stawiał na realizm, co przełoży się na zwiększony poziom trudności. Dla mnie to dobry krok, ponieważ gdy przejechałem kilka OS’ów w WRC 5, to model jazdy ani nie był porywający, ani nie stanowił za dużego wyzwania. To w dużej mierze sprawiło, że na wersji demo poprzestałem.

WRC 6 (2016) na PS4

Kolejną bardzo dobrą zmianą mają być wydłużone odcinki specjalne. Wciąż czekam (już 16 lat) na grę, która podejdzie do tematu tak, jak zrobiło to Rally Championship. Trasy liczące po 30-40 kilometrów przeszły do legendy i chociaż na tak długie OS’y w dzisiejszych czasach (gdy gry mają być maksymalnie przyjazne dla ogółu graczy, a jazda po 20 minut bez przerwy na pewno taka nie jest) nie liczę, to każde zwiększenie ich długości jest czymś pozytywnym.

Gra pojawi się na PlayStation 4, Xbox One i PC w październiku 2016 roku. Ciekaw jestem, czy w przypadku WRC 6 znowu skończy się w moim przypadku na demie, czy jednak zostaną z tą produkcją na dłużej :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Lexus RX 450h – F-Sport czy Omotenashi. Która wersja jest lepsza?

U niemieckich producentów segmencie premium obowiązują specyficzne zasady. Wydając podstawową kwotę na samochód otrzymuje się niejako stelaż...

Opel Corsa F 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Nowy Opel Corsa to samochód mający naprawdę zadziorny wygląd. Egzemplarz, który dostałem do testów jeszcze podkreślał jego ciekawy styl, za sprawą przynależności...

Skoda Fabia 1.0 TSI 95 KM Style – TEST

Skoda Fabia 3 generacji to samochód, który w dzisiejszych czasach nie wzbudza już większych emocji. W sumie ten model nigdy nie miał...

Opel Astra K 1.2 Turbo 130 KM GS Line – TEST

Piąta generacja Opla Astry, nosząca oznaczenie K, w 2019 roku przeszła lifting. Mnie przypadło pierwszy raz stanąć "twarzą w atrapę chłodnicy" z...

KIA e-Niro 204 KM 64 kWh XL – TEST

KIA e-Niro to samochód elektryczny, który oferowany jest w dwóch wariantach. Bardziej miejskim, mającym baterie o pojemności 39,2 kWh i silnik elektryczny...