WRC 6 (PS4, XONE, PC) – pierwszy trailer, data premiery i informacje o grze

Kolejna część serii gier rajdowych z licencją WRC pojawi się w sklepach pod koniec 2016 roku. Wydawca wypuścił do sieci pierwszy zwiastun tej gry. Czy tym razem moja przygoda z wirtualnymi WRC nie skończy się na demie?

Nie jestem wielkim zwolennikiem tego, w jakich rękach znajduje się obecnie licencja na gry WRC. O ile kiedyś, za czasów nieodżałowanego Evolution Studios, gry z licencją najważniejszego cyklu rajdowego były rewelacyjne, o tyle teraz nie wyróżniają się one z tłumu samochodówek. Zwłaszcza, jeśli porównamy je do tytułów wyścigowych, np. Project CARS czy Assetto Corsa.

W 2016 roku twórcy, studio Kylotonn, zapowiadają sporo usprawnień. Zanim o nich opowiem przyjrzyjmy się jednak pierwszemu zwiastunowi:

Klimatyczny, dynamiczny, fajnie zmontowany – to mogę o nim powiedzieć. Graficznie WRC 6 wciąż nie znajduje się w ścisłej czołówce gier (nawet motoryzacyjnych), ale nie straszy już ono tak jak kilka lat temu, więc jest OK.

Zmiany w WRC 6

Twórcy zapowiadają, że tytuł będzie w większym stopniu stawiał na realizm, co przełoży się na zwiększony poziom trudności. Dla mnie to dobry krok, ponieważ gdy przejechałem kilka OS’ów w WRC 5, to model jazdy ani nie był porywający, ani nie stanowił za dużego wyzwania. To w dużej mierze sprawiło, że na wersji demo poprzestałem.

WRC 6 (2016) na PS4

Kolejną bardzo dobrą zmianą mają być wydłużone odcinki specjalne. Wciąż czekam (już 16 lat) na grę, która podejdzie do tematu tak, jak zrobiło to Rally Championship. Trasy liczące po 30-40 kilometrów przeszły do legendy i chociaż na tak długie OS’y w dzisiejszych czasach (gdy gry mają być maksymalnie przyjazne dla ogółu graczy, a jazda po 20 minut bez przerwy na pewno taka nie jest) nie liczę, to każde zwiększenie ich długości jest czymś pozytywnym.

Gra pojawi się na PlayStation 4, Xbox One i PC w październiku 2016 roku. Ciekaw jestem, czy w przypadku WRC 6 znowu skończy się w moim przypadku na demie, czy jednak zostaną z tą produkcją na dłużej :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnowsze teksty

Volvo XC90 AWD B5 235 + 14 KM – TEST

Volvo XC90 - flagowy SUV szwedzkiego producenta - został w 2020 roku odświeżony, przy czym wprowadzone zmiany nie były...

Honda Civic 1.0 VTEC Turbo 126 KM Executive Sport Line

Honda Civic X generacji w 2020 roku przeszła delikatny lifting, który uporządkował wersje wyposażeniowe tego modelu i zmienił kilka drobiazgów w sposobie obsługi. Model...

Opel Grandland X Hybrid4 300 KM Ultimate – TEST

Grandland X dotychczas występował w wersjach wyłącznie spalinowych - jako benzyna lub diesel. W 2020 roku jego paleta układów napędowych została rozszerzona o hybrydę...

Alkomat AlcoSense Elite 3 – TEST

Oszczędzanie przy kupnie alkomatu może mieć opłakane skutki. Z drugiej jednak strony osoby nie imprezujące non-stop nie potrzebują tego urządzenia tak często, aby móc...

Mercedes GLA 200 – TEST

Druga generacja Mercedesa GLA debiutowała w Polsce w 2020 roku, przynosząc spore zmiany w charakterze tego modelu. Pierwsze wcielenie tego auta było mocno oparte...